تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
کد خبر : 32398

گزارش تصویری نشست خبری «همایش ملی دانش‌آموزی پنجاه و هشتمین سال جایزه بنیاد البرز» – بخش اول

گزارش تصویری نشست خبری «همایش ملی دانش‌آموزی پنجاه و هشتمین سال جایزه بنیاد البرز» – بخش اول

کافه دانش: نشست خبری «همایش ملی دانش‌آموزی پنجاه و هشتمین سال جایزه بنیاد البرز»٬ صبح امروز چهارشنبه۳۰ مهرماه ۹۹ ٬ با حضور مهندس حیدر ارشدی مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز٬ جمعی مدیران بنیاد  و اصحاب رسانه٬ در سالن جلسات سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برگزار شد. مهندس حیدر ارشدی مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز گفت: در …

کافه دانش: نشست خبری «همایش ملی دانش‌آموزی پنجاه و هشتمین سال جایزه بنیاد البرز»٬ صبح امروز چهارشنبه۳۰ مهرماه ۹۹ ٬ با حضور مهندس حیدر ارشدی مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز٬ جمعی مدیران بنیاد  و اصحاب رسانه٬ در سالن جلسات سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برگزار شد.

مهندس حیدر ارشدی مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز گفت: در این همایش٬ از تعداد ۵۱ نفر از نفرات ممتاز معرفی شده از سوی ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های سراسر کشور قدردانی می‌شود.

بنا به این گزارش، این بنیاد از سال ۱۳۴۲ با هدف کمک به اشاعه فرهنگ کشور و تجلیل از مقام علمی دانشمندان و پژوهندگان برتر ایرانی و تشویق دانشجویان و دانش‌آموزان برگزیده و نوباوگان و نوجوانان با استعداد ایرانی از طریق اعطای «جوایز بنیاد البرز» توسط مرحوم حسینعلی البرز تاسیس و وقف شده. این بنیاد طی نیم قرن چندین هزار نفر از نخبگان برتر علمی کشور را مورد حمایت و تشویق قرار داده و این مهم در سال‌های اخیر در قالب همایش‌های ملی و استانی با حضور مقامات علمی و مسئولین کشوری محقق شده است.

این همایش علاوه بر ضبط تلویزیونی برنامه جهت تهیه گزارش‌های خبری به منظور پخش از شبکه‌های ملی صدا وسیما، تمهیدات لازم نیز در خصوص بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی و پخش زنده و کامل همایش از صفحه نخست سایت آپارات (به نشانی www.aparat.com/AlborzPrize/live ) و صفحه بنیاد فرهنگی البرز در اینستاگرام (به نشانی @alborzprize ) در نظر گرفته شده است.

در این همایش حجت‌الاسلام خاموشی ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه، حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری نماینده ولی‌فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، مهندس ارشدی مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز و رئیس همایش سخنرانی خواهند کرد و با اهدای جوایز برگزیدگان پنجاه و هشتمین سال جایزه بنیاد البرز از ایشان تقدیر به عمل می‌آورند.

گفتنی است٬ در خلال برنامه نیز با برقراری ارتباط ویدئوکنفرانسی با ادارات کل اوقاف و امور خیریه استان‌ها، ضمن معرفی نفرات منتخب حاضر در هر استان، جوایز برگزیدگان نیابتاً از سوی بنیاد فرهنگی البرز به ایشان اهدا می‌شود.

تصاویر نشست خبری

انتشار خبر: کوروش جم

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.