تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
کد خبر : 32645

گزارش تصویری مراسم افتتاح دفتر کانونهای نمایش پردیس تئاتر تهران

گزارش تصویری مراسم افتتاح دفتر کانونهای نمایش پردیس تئاتر تهران

کافه دانش: دفتر کانون های نمایشی پردیس تئاتر تهران٬ پیش از ظهر امروز دوشنبه ۲۶ آبان ماه ۹۹ ٬ با هدف عمومی بسط و توسعه تئاتر و استفاده از این هنر در زمینه های مختلف با ۶ کانون٬ طی مراسمی در پردیس تئاتر تهران افتتاح شد. بر اساس این گزارش، دکترسیدعلیرضا مرتضوی مجری سرشناس تلویزیون …

کافه دانش: دفتر کانون های نمایشی پردیس تئاتر تهران٬ پیش از ظهر امروز دوشنبه ۲۶ آبان ماه ۹۹ ٬ با هدف عمومی بسط و توسعه تئاتر و استفاده از این هنر در زمینه های مختلف با ۶ کانون٬ طی مراسمی در پردیس تئاتر تهران افتتاح شد.

بر اساس این گزارش، دکترسیدعلیرضا مرتضوی مجری سرشناس تلویزیون و دکتر سعیده صفارهرندی با کانون تئاتر درمانی حس خوب، رضا فقیهی با کانون تئاترسایه، میلاد جباری مولانا با کانون تئاتر کاربردی موزه، رضا بهنامی با کانون تئاتر گَل گَل و حسین مرادی با کانون تعزیه و مینا خان محمدی با کانون تئاتر توانبخشی ارمغان، از جمله اعضا حاضر در این دفتر بودند.

در این افتتاحیه حسین مسافر آستانه دبیر  جشنواره بین المللی تئاترفجر و حمید رضا خونوئی مدیر مرکز مشارکت های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران حضور داشتند.

از جمله اهداف اختصاصی این افتتاحیه می توان به تلفیق تئاتر با مباحث روانشناسی و آموزشی در زمینه های گوناگون، مباحث مرتبط با موزه، تاریخ و معرفی اقوام و آداب و سنن و … اشاره کرد.

تصاویر مراسم افتتاح

عکس: روابط عمومی پردیس

انتشار خبر: کوروش جم

 

 

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.