تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۹
کد خبر : 20615

پیشنهاد باشگاه مستند فرهنگسرای انقلاب اسلامی: «من کاکاسیاه تو نیستم» را ببینید

پیشنهاد باشگاه مستند فرهنگسرای انقلاب اسلامی: «من کاکاسیاه تو نیستم» را ببینید

کافه دانش: باشگاه مستند فرهنگسرای انقلاب اسلامی، تماشای مستند سینمایی «من کاکا سیاه تو نیستم» به کارگردانی رائول‌پک را به شما پیشنهاد می‌دهد. به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای انقلاب اسلامی، در این مستند سینمایی، رائول پک  فیلم‌ساز اهل هائیتی، یکی از مهم‌ترین آثار سینمایی مرتبط با سیاه‌پوستان در سال‌های اخیر را ساخته و به‌ نقد …

کافه دانش: باشگاه مستند فرهنگسرای انقلاب اسلامی، تماشای مستند سینمایی «من کاکا سیاه تو نیستم» به کارگردانی رائول‌پک را به شما پیشنهاد می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای انقلاب اسلامی، در این مستند سینمایی، رائول پک  فیلم‌ساز اهل هائیتی، یکی از مهم‌ترین آثار سینمایی مرتبط با سیاه‌پوستان در سال‌های اخیر را ساخته و به‌ نقد نژادپرستی حاکم بر کشور آمریکا می‌پردازد. این مستند محصول سال ۲۰۱۶ است و دو جایزه بفتا و سزار بهترین مستند سال را گرفت و نامزد اسکار بهترین مستند هم شد. نژادپرستی در ایالات‌ متحده امریکا با تاریخ این کشور از بدو تأسیس و برده‌داری و حتی قبل از تأسیس و زمان مستعمره بودن، گره‌خورده است. باشگاه مستند فرهنگسرای انقلاب اسلامی شما را به تماشای این مستند دعوت می کند. درفضای مجازی می توانید این مستند را ببینید.  برای آشنایی بیشتر با این مستند می توانید به صحفه اینستاگرام فرهنگسرای انقلاب اسلامی به نشانی f.enghelab  مراجعه نمایند.

خبرنگار: صمد یوسفی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.