تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸ - ۷:۳۷
کد خبر : 1022

همه چیز درباره سفر نوروزی به دبی

همه چیز درباره سفر نوروزی به دبی

  ایام نوروزی زمان خوبی برای سفر ما ایرانیان به حساب می آید و اصولا همه ما دوست داریم که در طول تعطیلات نوروزی به سفر برویم و یک شهر جدید را از نزدیک ببینیم. همه ما دلمان می خواهد که به شهری برویم که جاذبه های گردشگری و اماکن تفریحی جذابی داشته باشد، موجبات …

 

ایام نوروزی زمان خوبی برای سفر ما ایرانیان به حساب می آید و اصولا همه ما دوست داریم که در طول تعطیلات نوروزی به سفر برویم و یک شهر جدید را از نزدیک ببینیم. همه ما دلمان می خواهد که به شهری برویم که جاذبه های گردشگری و اماکن تفریحی جذابی داشته باشد، موجبات تفریح در آن مهیا شده باشد، مراکز خرید ایده آل داشته باشد، سواحل خوبی داشته باشد و آب و هوایش نیز مساعد باشد. با این حساب، می توانیم بگوییم که بهترین شهری که می تواند همه این شرایط را با هم داشته باشد، شهر زیبا و دیدنی دبی است. دبی شهری است که همیشه توریستان را شگفت زده می کند و اگر شما هر سال هم  به دبی سفر کنید، باز هم با دیدن یک جاذبه گردشگری جدید در تور دبی غافل گیر می شوید و این همان چیزی است که باعث منحصر به فرد شدن دبی به عنوان یک مقصد گردشگری ایده آل می شود. ما در این مقاله می خواهیم به شما بگوییم که سفر نوروزی به دبی چه حال و هوایی دارد و اگر سفر به دبی را به عنوان سفر نوروزی انتخاب کنید، دقیقا ایام نوروزی تان به چه شکلی می گذرد.

همه چیز درباره سفر نوروزی به دبی (1)

چه مساله ای باعث خاص شدن سفر به دبی در ایام نوروزی می شود؟

دبی شهری است که در جای جای آن مراکز خرید لوکس و جذاب ساخته شده است و با این حساب می توان گفت که دبی در هر فصل و هر ماهی از سال برای خرید، شرایط مناسبی دارد. اما از آنجایی که فصل زمستان، فصل تعطیلات سال نو میلادی به حساب می آید و اکثر توریستان در فصل زمستان برای خرید به دبی سفر می کنند، مراکز خرید دبی در فصل بهار خلوت تر از همیشه می شوند و این مساله باعث می شود که شما در فضای آرام تری بتوانید خرید خود را انجام دهید.

از این گذشته، جاذبه های گردشگری دبی نیز در ایام نوروز از همیشه خلوت تر می شوند و بالطبع رزرو بلیط و بازدید از آن ها هم برایتان ساده تر می شود. از همه بهتر هم اینکه هزینه اقامت در هتل های دبی هم در ایام نوروز از همیشه کمتر می شود و دلیلش هم همان خلوتی دبی در حوالی ایام نوروز است.

همه چیز درباره سفر نوروزی به دبی (1)

یک مزیت دیگر هم که سفر بهاری و تور دبی نوروز ۹۹ دارد، این است که آب و هوای دبی در ایام نوروز آنقدرها گرم نیست و اگر دمای دبی را در فصل بهار با دمای آن در فصل تابستان مقایسه کنیم، می بینیم که آب و هوای دبی در فصل بهار کاملا مطبوع است و آب و هوای آن به نسبت استانداردهای آب و هوایی دبی، آب و هوای مطلوبی به حساب می آید. همین مساله باعث می شود که گشت و گذار در دبی در فصل بهار برایتان آسان تر بشود و بتوانید در شرایط آب و هوایی مطلوب تری در شهر گشت بزنید و یک به یک از جاذبه های گردشگری دبی و مراکز خرید دبی دیدن کنید.

آب و هوای دبی در ایام نوروز به چه شکل است؟

دمای هوای دبی در ایام نوروز، حدودا بین ۱۷ تا ۲۸ درجه سانتیگراد است. البته این را هم بگوییم که رطوبت هوای دبی بسیار زیاد است و رطوبتش در ایام نوروز و کمی قبل تر از آن، بین ۳۳% تا ۹۲% متغیر است. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم که حتما از قبل تدارکات لازم برای کنار آمدن با چنین رطوبت بالایی را ببینید و با تجهیزات کامل راهی دبی شوید.

همه چیز درباره سفر نوروزی به دبی (1)

چه لباس ها و وسایلی برای سفر نوروزی به دبی به همراه داشته باشیم؟

توصیه ما به شما این است که حتما برای سفر نوروزی به دبی، یک بطری آب به همراه خود داشته باشید و مدام در طول گشت و گذارهایتان، آب بنوشید تا آب بدنتان کم نشود. به شما توصیه اکیدا می کنیم که به هیچ عنوان کرم ضد آفتاب و کلاه و عینک آفتابی را فراموش نکنید و در همه حال از آن ها استفاده کنید. همچنین بهتر است که لباس های نازک و خنکی را برای سفر بهاری به دبی انتخاب کنید و سعی کنید که لباسی به تن داشته باشید که کل بدنتان را پوشش دهد تا اسیر آفتاب سوختگی نیز نشوید.

همه چیز درباره سفر نوروزی به دبی (1)

برای تردد در دبی در ایام نوروز از چه وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنیم؟

به شما توصیه می کنیم که وقتی پایتان به دبی رسید، قبل از هر کاری یک کارت نول برای خودتان تهیه کنید. کارت نول کارتی است که از آن می توانید برای تردد با هر مدل وسیله حمل و نقل عمومی استفاده کنید. این را به خاطر داشته باشید که با توجه به شرایط آب و هوایی دبی در ایام نوروزی و همین طور شرایط ترافیکی شهر، اصولا بهترین راه برای تردد در شهر این است که از مترو استفاده کنید. اما در زمان های بعد از غروب آفتاب که ترافیک کمتر می شود، استفاده از تاکسی نیز راحت تر می شود.برای رزرو تور لحظه آخری دبی در ایام نوروز ۹۹ به وب سایت آژانس مسافرتی زیما سفر مراجعه برفرمایید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.