تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
کد خبر : 27950

نمایشگرهای جدید سامسونگ انرژی بسیار کمتری مصرف می‌کنند

نمایشگرهای جدید سامسونگ انرژی بسیار کمتری مصرف می‌کنند

نمایشگرهای جدید سامسونگ انرژی بسیار کمتری مصرف می‌کنندSamsung Display Today از تکنولوژی جدید نمایشگر خود رونمایی کرد که باعث مصرف انرژی بسیار کمتر نمایشگر می‌شود. این شرکت، نوعی نمایشگر اولد را عرضه می‌کند که فناوری فرکانس تطبیقی داشته و انرژی مصرفی نمایشگر را تا ۲۲ درصد کاهش می‌دهد. نحوه کار این فناوری جدید به شکل زیر است:
این فناوری جدید به پنل نمایشگر اجازه می‌دهد تا از نرخ نوسازی تطبیقی استفاده کند تا کمترین میزان انرژی برای هر برنامه‌ای را مصرف کند.این فناوری فرکانس تطبیقی از سرعت نوسازی ۱۲۰ هرتز بر ثانیه برای بازی‌ها، تا ۶۰ هرتز برای فیلم‌ها، ۳۰ هرتز برای مکاتبات و ۱۰ هرتز برای مشاهده تصاویر ثابت یا مرور صفحات اجتماعی استفاده می‌کند.در حال حاضر پنل‌های هوشمند موجود در بازار نرخ نوسازی ثابتی دارند و نمی‌توانند به طور خودکار میزان نرخ نوسازی را با شرایط متفاوت تطبیق داده و کالیبره کنند، زیرا این کار باعث لرزش و قطع و وصل شدن تصویر خواهد شد، اما این نمایشگرهای جدید چنین مشکلی نداشته و می‌تواند سرعت نوسازی تصاویر را تا ۱۰ هرتز پایین بیاورند.انتظار می‌رود این نوع نمایشگرهای جدید در گو..

نمایشگرهای جدید سامسونگ انرژی بسیار کمتری مصرف می‌کنند

Samsung Display Today از تکنولوژی جدید نمایشگر خود رونمایی کرد که باعث مصرف انرژی بسیار کمتر نمایشگر می‌شود. این شرکت، نوعی نمایشگر اولد را عرضه می‌کند که فناوری فرکانس تطبیقی داشته و انرژی مصرفی نمایشگر را تا ۲۲ درصد کاهش می‌دهد. نحوه کار این فناوری جدید به شکل زیر است:

  • این فناوری جدید به پنل نمایشگر اجازه می‌دهد تا از نرخ نوسازی تطبیقی استفاده کند تا کمترین میزان انرژی برای هر برنامه‌ای را مصرف کند.
  • این فناوری فرکانس تطبیقی از سرعت نوسازی ۱۲۰ هرتز بر ثانیه برای بازی‌ها، تا ۶۰ هرتز برای فیلم‌ها، ۳۰ هرتز برای مکاتبات و ۱۰ هرتز برای مشاهده تصاویر ثابت یا مرور صفحات اجتماعی استفاده می‌کند.
  • در حال حاضر پنل‌های هوشمند موجود در بازار نرخ نوسازی ثابتی دارند و نمی‌توانند به طور خودکار میزان نرخ نوسازی را با شرایط متفاوت تطبیق داده و کالیبره کنند، زیرا این کار باعث لرزش و قطع و وصل شدن تصویر خواهد شد، اما این نمایشگرهای جدید چنین مشکلی نداشته و می‌تواند سرعت نوسازی تصاویر را تا ۱۰ هرتز پایین بیاورند.

انتظار می‌رود این نوع نمایشگرهای جدید در گوشی گلکسی نوت ۲۰ الترا ۵G مورد استفاده قرار گیرد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.