تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
کد خبر : 22700

معتمد وزیری در نشست خبری هفتمین نمایشگاه نوشت افزار و لوازم مهندسی: سعی می کنیم از مجریان برگزاری نمایشگاه حمایت‌های لازم انجام شود

معتمد وزیری در نشست خبری هفتمین نمایشگاه نوشت افزار و لوازم مهندسی: سعی می کنیم از مجریان برگزاری نمایشگاه حمایت‌های لازم انجام شود

معاون امور نمایشگاهی و عضو هیات مدیره شهرآفتاب گفت: علی رقم اینکه نمایشگاه از نظر اجرایی تعطیل بوده؛ ولی از نظر ساختاری و برنامه ‌ریزی برای چگونگی برگزاری نمایشگاه در شرایط کرونا فعالیت این مجموعه ادامه داشته است. به گزارش خبرنگار اقتصادی کافه دانش٬ نشست خبری هفتمین نمایشگاه نوشت افزار و لوازم مهندسی٬ پیش از …

معاون امور نمایشگاهی و عضو هیات مدیره شهرآفتاب گفت: علی رقم اینکه نمایشگاه از نظر اجرایی تعطیل بوده؛ ولی از نظر ساختاری و برنامه ‌ریزی برای چگونگی برگزاری نمایشگاه در شرایط کرونا فعالیت این مجموعه ادامه داشته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی کافه دانش٬ نشست خبری هفتمین نمایشگاه نوشت افزار و لوازم مهندسی٬ پیش از ظهر امروز دوشنبه ۹ تیر ماه ۹۹ با حضور کامبیز معتمد وزیری معاون امور نمایشگاهی و عضو هیات مدیره شهرآفتاب٬ محمد اکبری مدیر عامل شرکت ایران پنکس٬ موسی فرزانیان رئیس اتحادیه صنف نوشت افزار٬ حمیدرضا غضنفری رئیس هیات مدیره مجمع وارد کنندگان نوشت افزار٬ دکتر حسین برخدا نائب رئیس انجمن تولیدکنندگان لوازم التحریر کشور٬ آرش امیری مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل مجموعه نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب و جمعی از اصحاب رسانه٬ در محل فرهنگستان هنر تهران برگزار شد.

کامبیز معتمد وزیری٬ معاون امور نمایشگاهی و عضو هیات مدیره شهرآفتاب

کامبیز معتمد وزیری٬ معاون امور نمایشگاهی و عضو هیات مدیره شهرآفتاب٬ در ابتدای این نشست خبری گفت: نخستین فعالیت نمایشگاه شهر آفتاب در سال ۹۹ با این رویداد از سر گرفته خواهد شد.

وی ادامه داد:‌ علی رقم اینکه نمایشگاه از نظر اجرایی تعطیل بوده؛ ولی از نظر ساختاری و برنامه ‌ریزی برای چگونگی برگزاری نمایشگاه در شرایط کرونا فعالیت این مجموعه ادامه داشته است.

معاون امور نمایشگاهی و عضو هیات مدیره شهرآفتاب٬ با بیان اینکه مجموعه نمایشگاه شهر آفتاب نخستین پروتکل چگونگی برگزاری نمایشگاه را به سازمان توسعه تجارت و ستاد ملی کرونا ارسال کرد، گفت: در شرایط خاصی که وجود دارد سعی می کنیم از مجریان برگزاری نمایشگاه حمایت‌های لازم انجام شود؛ زیرا ریسک‌کارها بالا رفته و و خود را متعهد و ملزم می دانیم با تغییر رویه، از فعالین نمایشگاهی حمایت کنیم.

معتمد وزیری٬ با بیان اینکه وجود ایستگاه اختصاصی مترو در شهرآفتاب یکی از عوامل برتری این نمایشگاه نسبت به نمایشگاه چمران است٬ اظهار داشت: بحث جابجایی آسان و سریع بازدیدکنندگان از نمایشگاه یکی از اهداف اصلی انتقال نمایشگاه بین‌المللی تهران به شهرآفتاب است.

وی ادامه داد: وجود سالن‌ها با سقف بزرگ و نداشتن ستون برای ایجاد فضای بیشتر، وجود مین‌هال و سالن ورودی برای برگزاری نشست‌های تخصصی بین غرفه داران و بازدیدکنندگان از دیگر مزیت‌های شهر آفتاب نسبت به نمایشگاه چمران است.

عضو هیات مدیره شهرآفتاب٬ در پایان سخنان خود گفت: در سال جاری یک نوع مدلِ مشارکتی برای مجریانی که قصد اجاره غرفه در شهرآفتاب را دارند در نظر گرفته‌ایم که در این طرح اگر مجری برای ورود علاقه‌مند باشد از رابطه اجاره دادن سالن به غرفه‌دار خارج و با وی وارد مشارکت می‌شویم و ما در مجموعه شهرآفتاب عهده‌دار برگزاری نمایشگاه هستیم.

 بنا به این گزارش٬ هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوشت افزار و لوازم مهندسی از ۱۴ الی ۱۷ مرداد سالجاری در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می شود.

گفتنی است٬ مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در جنوب تهران و کنار عوارضی آزاد راه تهران-قم و در مجاورت حرم مطهر روح‌الله خمینی، و در ضلع جنوبی دانشگاه شاهد واقع شده‌است، مساحت کل نمایشگاه حدود ۱۳۸ هکتار است و این مجموعه دارای یک ورودی شرقی از طریق اتوبان تهران–قم و یک ورودی از کمربندی شهر آفتاب است.

خبرنگار: محمد رضایی

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.