تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸
کد خبر : 28167

مصاحبه با مدیرعامل شرکت مشتریان گلدیران درباره برند جی پلاس

مصاحبه با مدیرعامل شرکت مشتریان گلدیران درباره برند جی پلاس

مصاحبه با مدیرعامل شرکت مشتریان گلدیران درباره برند جی پلاس امروز در گجت نیوز با آقای فرجی، مدیرعامل شرکت مشتریان گلدیران درباره برند جی پلاس و محصولات، خدمات و مشکلات آن مصاحبه کرده‌ایم.
بیشتر از ۳۰ سال از فعالیت شرکت گلدیران در کشورمان می‌گذرد. همه ما قبلا این شرکت را با برند ال جی می‌شناختیم، اما اکنون مدتی است که این شرکت، محصولات برند جدیدی به نام جی پلاس را به بازار عرضه می‌کند. سبد محصولات جی پلاس، گستره وسیعی را در بر می‌گیرد که از جمله آنها می‌توان به تلویزیون، یخچال، ماشین لباسشویی، ظرفشویی، کولر، تصفیه هوا، گوشی موبایل، مانیتور، ماوس و کیبورد، کامپیوتر چندکاره، تخته وایت برد هوشمند و ۵ محصول تهویه مطبوع صنعتی اشاره کرد. این محصولات با کیفیت بالا، قیمت مناسب و طراحی به روز، بازار داخلی و برخی بازارهای خارجی از جمله کشورهای خاورمیانه را هدف گرفته است.
امروز در این مصاحبه­ با جناب آقای فرجی، مدیرعامل شرکت مشتریان گلدیران همراه هستیم تا با برند جی پلاس، محصولاتش، خدماتش و چالش­‌های پیش روی آنها در شرایط فعلی کشور بیشتر آشنا بشویم. با ما در وبسایت گجت نیوز همراه باشی..

فهرست

مصاحبه با مدیرعامل شرکت مشتریان گلدیران درباره برند جی پلاس

امروز در گجت نیوز با آقای فرجی، مدیرعامل شرکت مشتریان گلدیران درباره برند جی پلاس و محصولات، خدمات و مشکلات آن مصاحبه کرده‌ایم.

بیشتر از ۳۰ سال از فعالیت شرکت گلدیران در کشورمان می‌گذرد. همه ما قبلا این شرکت را با برند ال جی می‌شناختیم، اما اکنون مدتی است که این شرکت، محصولات برند جدیدی به نام جی پلاس را به بازار عرضه می‌کند. سبد محصولات جی پلاس، گستره وسیعی را در بر می‌گیرد که از جمله آنها می‌توان به تلویزیون، یخچال، ماشین لباسشویی، ظرفشویی، کولر، تصفیه هوا، گوشی موبایل، مانیتور، ماوس و کیبورد، کامپیوتر چندکاره، تخته وایت برد هوشمند و ۵ محصول تهویه مطبوع صنعتی اشاره کرد. این محصولات با کیفیت بالا، قیمت مناسب و طراحی به روز، بازار داخلی و برخی بازارهای خارجی از جمله کشورهای خاورمیانه را هدف گرفته است.

امروز در این مصاحبه­ با جناب آقای فرجی، مدیرعامل شرکت مشتریان گلدیران همراه هستیم تا با برند جی پلاس، محصولاتش، خدماتش و چالش­‌های پیش روی آنها در شرایط فعلی کشور بیشتر آشنا بشویم. با ما در وبسایت گجت نیوز همراه باشید.

گلدیران

+ سلام آقای فرجی ممنون از فرصتی که در اختیار رسانه­ گجت نیوز قرار دادید؛ به عنوان سوال اول می­‌خوام از سبد جی پلاس بیشتر برامون توضیح بدین.

– سلام خیلی خوش آمدید. در مورد سبد محصولات جی پلاس باید بگم یک سبد خیلی متنوع و کاملی هست؛ محصولات خانگی، صوتی تصویری، سیستم‌های مطبوع چه به صورت صنعتی چه به صورت خانگی و کالاهای آی تی که یک سبد جدید و نوینی هست و کالاهای متنوعی از محصولات آی تی و محصولات هوشمند رو شامل میشه.

+ محصولات هوشمندتون منظورتون همون اسمارت وایت برد که فکر کنم قبلا برند ال جی نداشت، هست؛ این رو درست می­گم؟

– بله دقیقا این محصول، محصولی هست که بسیار جدیده و قبلا توی سبد کالاهای گلدیران نبوده و جدیدا با برند جی پلاس اضافه شده به سبد کالاهای گلدیران.

+ راجع به یه محصولی هم صحبت کرده بودید All in One که قراره به بازار عرضه بشه ولی من هنوز خبری راجع به عرضه‌­اش توی بازار نشنیدم.

– بله فکر می­‌کنم حدودا یک ماه دیگه وارد بازار میشه و ما می­‌تونیم با قدرت بحث خدمات پس از فروشش رو انجام بدیم.

+ چه نوع خدمات پس از فروشی برای محصولات جی پلاس در حال حاضر وجود داره؟

– ما بهتره بگیم خدمات پس از فروش گلدیران. خدمات پس از فروش گلدیران برای برند ال جی و جی پلاس و ما همون زیرساخت‌­ها، امکانات و دانش و شبکه خدماتی که برای محصولات ال جی در گذشته داشتیم و ادامه خواهد هم داشت، برای جی پلاس هم از همون زیرساخت­‌ها و استعدادها استفاده می­‌کنیم و یه تفاوتی که می­‌تونه داشته باشه اینه که برند جی پلاس با توجه به این که یک برند ایرانی هست و برند خود گلدیران هست قطعا با حساسیت و با مراقبت بهتری ما سعی می­‌کنیم که خدمات رو انجام بدیم.

+ آقای فرجی تعداد نیروهای گلدیران برای قسمت خدمات پس از فروش چه تعداد هست؟

– خدمت­تون عرض کنم که ما در دفتر مرکزی‌­مون حدود ۶۰۰ نفر پرسنل داریم که این نیروها کار خدمات پس از فروش رو دارن مدیریت می‌­کنند در کل کشور و چیزی حدود ۷۴۳ تا نمایندگی در کل ایران داریم که این برای مشتری­‌ها سهولت دسترسی رو فراهم می­‌کنه که تو شهری که هستن ما اونجا در دسترس­شون باشیم و بتونیم خدمات ارائه بدیم. و در مجموع یه چیزی حدود ۲۵۰۰ تکنسین فنی داریم که این­‌ها می‌­تونن خدمات رو به مشتری‌­ها ارائه بدن.

+ بیشترین نمایندگی رو توی کدوم استان دارید و کمترین نمایندگی در کجا؟

– خب این می‌­تونه بستگی به تراکم جمعیت و تراکم شهرها داشته باشه؛ مثلا فرض کنید در شمال کشور ما شهرهای خیلی زیادی توی نوار ساحلی داریم که با فاصله­‌های خیلی کم از همدیگه هستن. خب قطعا با توجه به وسعت اونجا ما تعداد زیادی نمایندگی داریم. ولی مثلا استان­‌هایی مثل استان سیستان و بلوچستان چون تعداد شهرهای کمتری داره تعداد نمایندگی­‌هامون شاید به لحاظ تعداد کمتر باشه ولی این خللی در ارائه خدمات ما نخواهد داشت.

+ به طور متوسط تعداد تماس‌­ها در یک روز چه تعدادی هست؟

– به صورت میانگین ما حدودا در روز ۴۰۰۰ تماس از طرف مشتری­‌ها داریم که این تماس‌­ها یا برای دریافت خدمات نصب هست یا تعمیرات هست یا مشاوره‌هایی که برای خرید. معمولا اگه محصول جدیدی باشه سؤال می‌­کنند یا اگه تبلیغات یا کمپین تبلیغاتی باشه، راجع به محصولات راهنمایی می‌گیرند و راجع به عملکردشون و نحوه­ استفاده از محصولات می‌پرسن.

+ به نظر شما بین سبد محصولات جی پلاس کدوم محصول از همه محبوب­‌تر بوده یا بهتره بگم کدوم محصول بیشترین تماس رو با مرکز خدمات گارانتی داشته؟

– عرض کنم که چون ورود محصولات جی پلاس به یک باره نبود و در ابتدا تلویزیون وارد شد و بعد بقیه محصولات، به طبع تلویزیون فرصت بیشتری در اختیار داشته که مشتری­‌ها راجع بهش فکر کنند و راجع بهش تماس بگیرند. بعد تلویزیون با توجه به نوع استفاده‌­ای که دارن و این فرصت خیلی زیادی که در بازار بوده و اولین محصول جی پلاس بوده بیشترین تماس‌­ها و بیشترین خدمات را ما فعلا در زمینه­ تلویزیون داریم و محصولات بعدی هم که بعد از تلویزیون وارد شدند هر کدوم به تناوب خدمات و طرفداران خودشون رو دارند.

+ فکر می‌­کنم بیشترین تماس از شهر تهران برای گارانتی بود؟

– بله تهران با توجه به جمعیت خیلی زیادی که داره به عنوان پایتخت و یه مگا شهر به هر حال بیشترین تماس‌­ها و خدمات رو به خودش اختصاص می‌ده.

+ پرسنل مجموعه­ گلدیران برای خدمات­‌دهی به مشتریان جی پلاس آموزش‌­های ویژه‌­ای دیده‌­اند؟

– بله قطعا. به هر حال برای این که خدمات با کیفیت به مشتری‌­ها ارائه بدیم باید همه­ ارکان خدمات پس از فروش این آموزش‌­ها را دیده باشند. راجع به محصولات جی پلاس هم ما فرایندی که برای آموزش داریم اینه که هر محصول و مدل جدیدی که وارد بازار بخواد بشه، دو یا سه ماه قبل از ورود به بازار این محصولات به صورت نمونه در اختیار خدمات پس از فروش قرار می­‌گیره، محتوای آموزشی با توجه به دسته‌­بندی مشاغل مختلف مثلا فرض بکنید تکنسین­‌ها یا کارشناس‌­های مرکز تماس ما هر کدوم آموزش‌­های خاص خودشونو می­‌بینن و آماده می‌­شیم که همزمان با ورود محصول به بازار ما بتونیم پاسخگوی تماس‌­ها و سؤالات مشتری­‌هامون و در نهایت ارائه خدمات به مشتری­‌ها باشیم.

+ در کل چند نوع خدمات پس از فروش برای مشتریان جی پلاس در نظر گرفته شده؟

– ما خدمات پس از فروش عمده‌­ای که می‌دیم خدمات نصب، خدمات تعمیرات، سرویس دوره‌­ای و خدمات تمدید گارانتی هست. اما پیش از فروش هم به مشتری­‌ها خدمات می‌دیم و اگر نیاز به مشاوره داشته باشن راجع به خرید محصولات و ویژگی­‌هایی که محصولات و مدل­‌های مختلف داره اگه با مرکز تماس ما تماس بگیرن این اطلاعات و این خدمات رو در اختیار مشتری­‌ها قرار می‌دیم.

+ سؤالی که خیلی از کاربران از ما می­‌پرسن اینه که ال جی در حال حاضر سرویس‌­دهی و خدماتش به چه صورت می‌شه؟ کسایی که قبلا محصولات ال جی رو خریداری کردن اگر مشکلی برای محصولات­شون پیش بیاد آیا خدمات­‌دهی و گارانتی و سرویس­‌دهی بهشون انجام می­‌شه؟

– همون‌طور که می­‌دونید گلدیران یه چیزی حدود ۳۰ سال از فعالیتش داره می‌­گذره و به طبع مشتری‌­های ال جی گلدیران فعلا در حال حاضر تعدادشون از مشتری­‌های جی پلاس بیشتر هستند. و تو این سال‌­های متمادی که مشتریان کالا خرید کردند، قطعا تا به حال خدمات­شونو دریافت کردن و از این به بعد هم بحث خدمات پس از فروش برای محصولات ال جی به قوت خودش باقیه و تحریم‌­ها هیچ گونه خللی در این خدمات‌رسانی نداره و ما می‌­تونیم مثل گذشته خدمات رو به مشتری‌­هامون ارائه بدیم و در این زمینه هیچ مشکلی نداریم؛ چرا که اعتقاد داریم این مشتری­‌ها سرمایه­‌های اصلی شرکت هستند و تا لحظه‌ای که کالا را دارند خودمون رو ملزم می‌­دونیم که خدمات رو به مشتری­‌ها ارائه بدیم و خدا را شکر در زمینه­ تعمیر لوازم و قطعات یدکی هم ال جی همکاری خوبی با ما داره و با توجه به فرایندهایی که با همکاری ال جی به هر حال تو این زمینه داشتیم بحث تأمین قطعات که بحث خیلی مهمی هستش برای ارائه خدمات داره انجام می‌شه و مشکلی در این زمینه وجود نداره. شاید این نکته براتون قابل توجه باشه ما در حال حاضر چیزی حدود ۴۵۰ هزار قطعه در انبارمون ذخیره‌­سازی داریم و اینا در فواصل زمانی مشخص سفارش‌­گذاری می‌شه، پیش‌­بینی می‌شه و در انبارمون موجوده و در ارائه خدمات به مشتری‌هامون ما سعی می­‌کنیم که تمام تمهیدات رو داشته باشیم.

+ پس طبق گفته­ شما خدمات­‌دهی به مشتریان ال جی طبق روال گذشته انجام می­‌شود؟

­-­ بله همین طوره ادامه داره.

+ تحریم یا ویروس کرونا یا مسائل اختصاص ارزی در تأمین قطعات محصولات ال جی مشکلی ایجاد کرده؟

­- خدمت­تون عرض کنم که تحریم قطعا برای همه­ شرکت‌­ها این مشکل رو ایجاد کرده ولی با توجه به اون مشکلاتی که در تحریم بود ما سعی کردیم تمام فرایندهای کاری­‌مونو طوری تغییر بدیم که بتونیم بحث تأمین قطعه رو به خوبی انجام بدیم و خدا را شکر این کار انجام شد. بحث کرونا خب یه بحث جدیدی بود که همه رو شوکه کرد. ما سعی کردیم به مشتری­‌هامون این اطمینان را بدیم که با رعایت تمام پروتکل­‌ها ارائه خدمات را انجام خواهیم داد و بهتره بدونید ما تکنسین­‌هامون وقتی که وارد منازل مشتری می‌­شن برای هر سرویسی یه دستکش، یه پاپوش و یه ماسک استفاده می­‌کنند و برای سرویس بعدی این­‌ها را همه دور می­‌اندازند و یه ست جدید رو استفاده می­‌کنند. برای این که به هر حال این احساس آرامش رو برای مشتری­‌ها ایجاد بکنیم. با توجه به این که تکنسین­‌ها جاهای متعددی می‌­رن ولی سعی می­‌کنن این پروتکل­‌های بهداشتی رو رعایت کنند. بحث تخصیص ارز خب یک بحث خیلی پیچیده و بحث روز هست. متاسفانه با توجه به تحریم‌­هایی که شده و محدودیت­‌های ارزی که وجود داره خب خیلی وقت­‌ها سیاست­‌های ارزی تغییر می­‌کنه و هر موقع که این سیاست‌­های ارزی می­‌خواد تغییر بکنه یک زمانی رو می­‌بره تا این که سیاست‌­ها دوباره تصمیم­‌گیری بشه راجع­ بهشون و معمولا تو اون زمان­‌ها ما دچار مشکل می­‌شیم. ولی به صورت کلی ما واقعا یاد گرفتیم دیگه از بحث تحریم و تخصیص ارز و بحث کرونا و همه شرکت‌­ها فکر کنم این یادگیری رو داشتند که پیش‌­بینی­‌های لازم رو بکنند تا اونجایی که می‌شه تأثیرات این بحران­‌ها رو کم بکنند.

+ بعد خدمات­‌دهی هم در دوران کرونا همچنان در منازل مشتریان هم با همان رعایت پروتکل­‌ها ادامه دارد؟

– بله همین طوره ادامه دارد و سعی می­‌کنیم که اون پروتکل­‌هارو برای احساس امنیت مشتری‌­ها حتما رعایت بکنیم و به هر حال همه رو طوری آموزش بدیم که اولین موضوع مهم سلامتی مشتری­‌ها هست. بعضی مشتری‌­ها هم خب خودشون بیشتر رعایت می­‌کنند گاهی وقت­‌ها اگر حتی دستگاه­شون یه مشکل کوچکی هم داشته باشه سعی می­‌کنند به صورت تلفنی این خدمات رو بگیرند و خودشون رفع کنند اگر نشد ما سعی می­‌کنیم تکنسین رو اعزام بکنیم.

+ به نظر شما این ویروس کرونا باعث شده تعداد تماس‌­ها با مرکز مشتریان بیشتر بشه یا کمتر؟

– اگر واقعیت رو خدمت­تون عرض بکنیم با توجه به این که محصولات، محصولاتی هستند که نقش مهمی تو زندگی همه دارند مثل یخچال، لباس­شویی، تلویزیون، کولرهای گازی اگه مشکل داشته باشند حتی با وجود کرونا مشتری‌­ها خواهان تعمیر و رفع ایراد دستگاه­‌هاشون هستند. و توی این زمینه شاید اون موقعی که شدت گرفته کرونا یه مقدار تماس کمتر شده ولی در مجموع به هر حال این­‌ها محصولاتی هستند که مشتری­‌ها هر روز استفاده می‌­کنند و باید تعمیر بشن.

+ آقای فرجی یکی از نقاط قوت برند ال جی خدمات پس از فروشی بود که مجموعه­ گلدیران به مشتریان ایرانی ارائه می­‌داد، آیا دوباره درباره­ برند جی پلاس هم شما همون نوع خدمات و سرویس‌­دهی اعم از مدت زمان گارانتی، مدل­‌های سرویس‌­دهی و گارانتی رو انجام خواهید داد؟

– بله، خدمت­تون عرض کنم که محصولات ال جی که در گذشته سبد کالای گلدیران بود حالا درسته برند، برند بین­‌المللی بوده ولی خدماتش کاملا به صورت بومی و توسط گلدیران ارائه می­‌شده. اگر هم حسن شهرتی وجود داره در این زمینه این متعلق به گلدیران هست. راجع به کالا­های جی پلاس هم قطعا همون مجموعه، همون زیرساخت­‌ها، همون دانش فنی به کمک جی پلاس میاد و ما اعتقاد داریم که با توجه به اون شعاری هم که در جی پلاس داره «قهرمان تازه نفس»، تک­‌تک اعضای خدمات گلدیران و حتی فراتر از مجموعه­ خدمات همه­ گلدیرانی‌­ها، سعی دارند بهترین کیفیت و بهترین خدمات را به مشتری­‌ها ارائه بدن. بنابراین ما سعی می­‌کنیم که حتی بهتر از خدمات ال جی و بیشتر از اون رو برای مشتری­‌ها فراهم بکنیم چرا که در طی این سالیان گذشته هر چقدر یادگیری، دانش و مهارتی که ما راجع به خدمات پس از فروش برای محصولات ال جی داشتیم، قطعا برای محصولات جی پلاس به کار می‌گیریم و سعی می‌­کنیم که یک خدمات با کیفیت رو ارائه بدیم.

+ تو این مدل­‌های گارانتی که فرمودید اشاره کردید به تمدید گارانتی؛ اون برای چه محصولاتی هست؟ منظورتون ال جی بود یا جی پلاس؟

­- ببینید این دو قسمت داره؛ اول این که این به عنوان یکی از خدماتیه که ما ارائه می‌دیم به مشتری­‌هامون و این نشون میده گلدیران این قدر به خودش اطمینان داره و به خدماتش اطمینان داره که فقط توی دوره­ گارانتی مشتری‌­ها رو همراهی نمی‌­کنه و حاضره که ارتباط برد- برد با مشتری­‌ها داشته باشه و اون شرایط گارانتی رو برای چندین بار برای مشتری­‌ها تکرار بکنه. و برای محصولات ال جی از گذشته بوده الان هم که محصولات ال جی در بازار نیست ولی تعداد خیلی زیادی ما محصول داریم که مشتریان این محصولات رو دارن. این خدمات خیلی می­‌تونه مهم باشه برای اون­‌ها و آرامش خاطری به اون­‌ها می‌ده. برای محصولات جی پلاس هم که قطعا با قدرت خیلی زیاد این خدمات رو ما ارائه خواهیم داد هم خدمات تمدید گارانتی و هم خدمات سرویس‌­دهی رو که اعتقاد داریم ما تا آخرین روزی که مشتریان این محصولات رو دارند باید در کنارشون باشیم و به بهترین نحو کمک بکنیم که از این دستگاه­‌ها استفاده کنند و در جهت اون شعار اصلی گلدیران که روی خوش زندگی هست ما بتونیم قسمتی از اون شعار رو تعبیر کنیم.

+ تمدید گارانتی در حال حاضر به صورت استاندارد ۱۸ ماهه ارائه می‌شه، درست می­‌گم؟

– خدمت­تون عرض کنیم گارانتی اولیه­ محصولات ۱۸ ماه است و بعد از اون مشتری‌­ها می­‌تونن گارانتی‌­ها را به صورت ۱۲ به ۱۲ ماه تمدید بکنند و در حال حاضر هم این امکان وجود داره که مشتری­‌ها از همون ابتدا کالا را با گارانتی اولیه ۱۸ ماهه و به اضافه ۱۲ ماه یا ۲۴ ماه یا ۳۶ ماه تهیه بکنند و این طوری این خدمات تمدید گارانتی به مشتری‌­ها ارائه می‌شه.

+ همین طور که می‌­دانیم یه سری از کالاهای ال جی به صورت قاچاق وارد کشور میشه، برام جالبه بدونم برای اون کالا­ها هم آیا خدمات‌دهی یا گارانتی در نظر گرفته می‌شه؟

– خب خدمت­تون عرض کنم همونطور که خودتون هم اشاره کردید وقتی که این کالاها قاچاق و به صورت غیر رسمی و غیر قانونی وارد می‌شه متأسفانه ما نمی‌­تونیم خدماتی برای این کالاها داشته باشیم. در بسیاری از موارد هم مدل­‌هایی از این کالاها با مدل­‌هایی که ما در ایران در گذشته داشتیم تفاوت می‌کنه. قطعا لوازم یدکی و قطعات این­‌ها تفاوت می­‌کنه و ما نمی‌­تونیم خدمات مطلوبی براشون فراهم بکنیم. به هر حال کالایی که به صورت قاچاق وارد شده باشه و حق و حقوق قانونی حالا دولتی رو پرداخت نکرده باشه خب ما هم نمی­‌تونیم خدمات براش داشته باشیم.

+ یعنی حتی تأمین قطعه خراب هم انجام نمی‌شه؟

– نه متأسفانه تا امروز چنین امکانی نبوده و جزو سیاست­‌های کاری ما نبوده که به کالاهای قاچاق ارائه خدمات داشته باشیم.

+ در این روند تغییر از برند ال جی به برند جی پلاس آیا تعدیل نیرویی هم برای کارکنان وجود داشته؟

– خدمت­تون عرض بکنم که خیر به این دلیل که شاید این بحث بحران و خروج برندهای معروف لوازم خانگی از ایران، روی فروش و مجموعه‌­های فروش شرکت‌ها تأثیر خیلی زیادی گذاشت در ابتدا اما در بحث خدمات پس از فروش چون ما هم همون خدمات را باید ارائه می‌­دادیم ۱۸ ماه گارانتی، حتی ما به استقبال تمدید گارانتی رفته بودیم و از طرفی هم سرویس­‌های دوره‌­ای، چون ما اعتقاد داریم که به جای این که مشتری­‌ها بخوان به هر حال با ما تماس بگیرن و مشکلی براشون پیش بیاد اون موقع با ما تماس بگیرن ما این خدمات سرویس دوره­‌ای و تمدید گارانتی رو برای همین تدارک دیدیم که ما یه خدمات پراکتیو داشته باشیم یعنی ما بریم به سراغ مشتری­‌ها و یه جورایی ما به فکرشون باشیم.

+ فقط پسیو نباشه

– بله پسیو نباشه، به همین خاطر وقتی که چنین دیدگاهی وجود داشت حتی علاوه بر اون تعداد نیروهایی که در گذشته داشتیم، سعی کردیم نیروهای جدیدتر هم اضافه بکنیم به مجموعه­ خدمات­مون و می­‌تونم بگم که واقعا تحریم­‌ها باعث نشد که ما تعداد نیروهامون کمتر بشه. با رویکردی هم که داشتیم حتی باعث شد ما تعداد نیروهامون افزایش پیدا کنه و ما بتونیم خدمات بهتر و متنوع‌­تری رو برای مشتری­‌هامون داشته باشیم.

+ یعنی شما نه تنها تعدیل نیرو نداشتید، بلکه جذب نیرو هم داشتید در این مدت؟

– بله، بله جذب نیرو داشتیم.

+ بسیار عالی، یه سؤالی که همه می­‌پرسن اینه که آیا جی پلاس واقعا ایرانی هست؟ تولیدش در داخل کشور انجام می‌شه؟

– خدمت­تون عرض کنم که همیشه یک اختلاف نظری هست و متأسفانه هنوز تو کشور ما راجع به برند ایرانی یا برند ملی هنوز تعریف جامعی وجود نداره ولی اون چیزی که مشخص هست گلدیران در گذشته این برنامه رو داشته که برند خودشو داشته باشه یک برند ایرانی که قطعا این برند خواست‌گاهش ایران هست و گلدیران هست. اما به هر حال این امکان‌پذیر نیست که همه­ قطعات توی کشور تولید بشه. قطعا اونجایی که زیرساخت­‌ها و مواد اولیه و استعدادهایی وجود داره در کشور ما و مقرون به صرفه هست، تولیدات داره میره به سمتی که در کشور انجام بشه. بعضی قطعات، قطعات استراتژیک و مهمی هستند یا تکنولوژیش وجود نداره یا مقرون به صرفه نیست در کشور ما تولید بشه. به همین خاطر…

+ مثل قطعات تلویزیون و یخچال

– بله به همین خاطر اصلا مقرون به صرفه نیست. و به هر حال می‌­تونم به صورت خلاصه بگم جی پلاس یک برند ایرانی هست که هر روز عمق تولیدش در داخل بیشتر داره می‌شه و با توجه به برنامه­‌هایی که شرکت داره و به هر حال قوانینی که در این زمینه وجود داره و وزارت صمت وضع کرده هر روز عمق تولید داره افزایش پیدا می­‌کنه. برند جی پلاس تعهد گلدیران بود در زمینه­ لوازم خانگی که اونو اجرایی کرد و قطعا در زمینه­ خدمات پس از فروش هم تا زمانی که مشتری­‌هامون این محصولات رو دارن ما سعی می­‌کنیم تعهد ارائه خدمات با کیفیت رو به خوبی تا انتها برای مشتری­‌هامون داشته باشیم.

+ صحبت پایانی با کاربران وبسایت گجت نیوز

– من خیلی دوست دارم که با مشتری­‌هامون صحبت بکنم با مصرف­‌کننده­‌ها اون‌­هایی که محصولات ال جی رو دارن که تعداد قابل توجهی از مشتری­‌های ما را تشکیل می‌دن: می­‌خوام خیال­شونو راحت بکنم که ما با همون کیفیت قبلی خدمات رو ارائه خواهیم داد در بحث تأمین قطعه تمهیدات خوبی اندیشیده شده و تمام اون تعهداتی که در قبال بحث پشتیبانی و خدمات پس از فروش داریم همیشه سعی می­‌کنیم که اون­‌هارو به خوبی انجام بدیم و برای قهرمان تازه نفس­مون جی پلاس، مشتری­‌هایی که جی پلاس رو خریداری می­‌کنند، می‌­خوام این اطمینان رو بهشون بدم که دارن یک خدمات در کلاس جهانی رو دریافت می­‌کنند. محصولی که اونا خریداری می­‌کنند با برند جی پلاس خدمات با کیفیت رو خواهد داشت و با توجه به اون تعهدی که ما در زمینه­ برند جی پلاس داریم چون برند جی پلاس یک برند ایرانی و متولد شده در گلدیران می­‌دونیم قطعا حساسیت زیادی هم به خدماتش خواهیم داشت و سعی می­‌کنیم که بهترین خدماتی که وجود داره رو در زمینه­ محصولات جی پلاس به مشتری­‌ها ارائه بدیم.

+ متشکرم خیلی ممنون که با ما همراه بودید خدا نگهدار.

ویدیوی مصاحبه با مدیرعامل شرکت مشتریان گلدیران

دانلود ویدیو-: گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.