تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۳:۰۳
کد خبر : 20367

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان خبر داد: پرداخت بالغ‌بر یک هزار و ۵۶۶ میلیارد ریال به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان خبر داد: پرداخت بالغ‌بر یک هزار و ۵۶۶ میلیارد ریال به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان

کافه دانش: مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان از واریز مبالغی به شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و عشایری استان از محل اعتبار مالیات بر ارزش‌افزوده خبر داد و گفت: در سال گذشته بیش از یک هزار و ۵۶۶ میلیارد ریال از محل مالیات بر ارزش‌افزوده به شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و عشایری استان واریزشده است. به گزارش رسانه مالیاتی ایران، …

کافه دانش: مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان از واریز مبالغی به شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و عشایری استان از محل اعتبار مالیات بر ارزش‌افزوده خبر داد و گفت: در سال گذشته بیش از یک هزار و ۵۶۶ میلیارد ریال از محل مالیات بر ارزش‌افزوده به شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و عشایری استان واریزشده است.

به گزارش رسانه مالیاتی ایران، عباس بی‌نیاز، مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان اظهار داشت: میزان پرداخت مالیات بر ارزش‌افزوده در سال گذشته از محل مشارکت مردم استان ۲۰ درصد رشد داشته است و این در حالی است که در سال ۹۷ بالغ‌بر یک هزار و ۶۲ هزار میلیارد ریال پرداختی از محل اعتبار مالیات بر ارزش‌افزوده صورت گرفته است که بدون شک در پیشرفت استان تأثیر بسزایی خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه یک درصد از محل عوارض ارزش‌افزوده به حوزه سلامت اختصاص می‌یابد، گفت: درآمد‌های حاصل از مالیات بر ارزش‌افزوده نقش موثری در تحول نظام سلامت به‌خصوص در مناطق محروم، روستاییان و عشایر ایفا می‌کند و در همین راستا در سال ۱۳۹۸ مبلغی به این بخش اختصاص‌یافته که در ارتقای بخش بهداشت و سلامت استان موثرخواهد بود.
بی‌نیاز همچنین اظهار داشت: بر اساس ماده ۱۰۹ قانون برنامه ششم توسعه، هرماه بیست‌وهفت صدم درصد از محل مالیات بر ارزش‌افزوده برای توسعه ورزش اختصاص می‌یابد که این رقم در استان سمنان در سال گذشته قابل توجه بوده است.
مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان با اشاره به این‌که عوارض وصول‌شده از محل مالیات بر ارزش‌افزوده در هر استان جهت عمران و آبادانی همان منطقه هزینه می‌شود، تأکید کرد: تحقق درآمدهای مالیاتی رابطه مستقیمی با توسعه و پیشرفت هر استان خواهد داشت، البته مردم نیز باید بااطلاع رسانی صحیح از نحوه هزینه کرد درآمدهای مالیاتی در شهر و روستای محل سکونت خودآگاه شوند.

انتشار: کوروش جم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.