تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
کد خبر : 10721

"لبخند نوروز" طرح تهیه ارزاق مصرفی سال‌نو برای محرومان

"لبخند نوروز" طرح تهیه ارزاق مصرفی سال‌نو برای محرومان

“لبخند نوروز” طرح تهیه ارزاق مصرفی سال‌نو برای محرومان “لبخند نوروز” عنوان طرحی است که توسط جوانان آتش به اختیار و جهادگر هیئت‌ بیت‌الزهرا(س) راه‌اندازی شده است. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، هر سال که فصل بهار، نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود، شور و هیجانی در میان خانواده‌ها می‌افتد. بسیاری از مردم به فکر نو کردن لباس‌ها و فرش‌ها و غیره می‌افتند و خود را مهیای سال نو می‌کنند اما در مقابل، افرادی هم هستند که وقتی به ماه‌های آخر سال می‌رسند، غصه‌هایشان دوچندان می‌شود. ایران کشوری است بزرگ با هزاران هزار خانه و خانواده کوچک و بزرگ. بسیاری از مردم به اصطلاح دستشان به دهانشان می‌رسد اما برخی دیگر از پس هزینه‌های خود برنمی‌آیند. برخی حتی در تأمین کالاهای اساسی و نیازهای اولیه خودشان هم دچار مشکلند.
یکی از اقدامات پایان سال در هیئت‌های مذهبی که به رسمی شایسته و قابل تحسین بدل شده، تهیه و جمع‌آوری کمک‌های مردمی و ارسال آن به مناطق محروم است. هیئت‌ بیت‌الزهرا (س) در شمال غرب تهران نیز برای چندمین سال به این مسأله ورود و این بستر را ایجاد کرده است تا به آسان‌ترین شکل ممکن توا..

"لبخند نوروز" طرح تهیه ارزاق مصرفی سال‌نو برای محرومان

"لبخند نوروز" عنوان طرحی است که توسط جوانان آتش به اختیار و جهادگر هیئت‌ بیت‌الزهرا(س) راه‌اندازی شده است.

"لبخند نوروز" طرح تهیه ارزاق مصرفی سال‌نو برای محرومان – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، هر سال که فصل بهار، نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود، شور و هیجانی در میان خانواده‌ها می‌افتد. بسیاری از مردم به فکر نو کردن لباس‌ها و فرش‌ها و غیره می‌افتند و خود را مهیای سال نو می‌کنند اما در مقابل، افرادی هم هستند که وقتی به ماه‌های آخر سال می‌رسند، غصه‌هایشان دوچندان می‌شود. ایران کشوری است بزرگ با هزاران هزار خانه و خانواده کوچک و بزرگ. بسیاری از مردم به اصطلاح دستشان به دهانشان می‌رسد اما برخی دیگر از پس هزینه‌های خود برنمی‌آیند. برخی حتی در تأمین کالاهای اساسی و نیازهای اولیه خودشان هم دچار مشکلند.

یکی از اقدامات پایان سال در هیئت‌های مذهبی که به رسمی شایسته و قابل تحسین بدل شده، تهیه و جمع‌آوری کمک‌های مردمی و ارسال آن به مناطق محروم است. هیئت‌ بیت‌الزهرا (س) در شمال غرب تهران نیز برای چندمین سال به این مسأله ورود و این بستر را ایجاد کرده است تا به آسان‌ترین شکل ممکن توان توانمندان را به نیاز نیازمندان برساند.

"لبخند نوروز" عنوان طرحی است که توسط جوانان آتش به اختیار و جهادی هیئت‌ بیت‌الزهرا(س) راه‌اندازی شده است تا کالاهای اساسی که نیازهایش در استان‌های محروم پررنگ است برای عید نوروز، به دستان هموطنانمان برسد.

علاقه‌مندان می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۰۱۵۳۱۷۳۷۳ تماس بگیرند تا جهادگران هیئت‌ بیت‌الزهرا(س) کالای اهدایی آنها را دریافت و در اسرع وقت به مناطق محروم کشور ارسال کنند.

حسینیه بیت‌الزهرا(س) در جنت‌آباد شمالی، خیابان کوروش غربی، خیابان آزادگان، کوچه شهید ارسنجانی واقع شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.