تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱:۵۶
کد خبر : 18852

عرضه اوراق گواهی سپرده در شعب بانک توسعه تعاون

عرضه اوراق گواهی سپرده در شعب بانک توسعه تعاون

کافه دانش: اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (عام) با نرخ سود علی‌الحساب سالیانه ۱۸ درصد در شعب بانک توسعه تعاون عرضه می‌شود. به گزارش بانک توسعه تعاون٬ با توجه به صدور مجوز انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (عام) از سوی بانک مرکزی، این اوراق هم‌اکنون تا پایان شهریورماه سال جاری به متقاضیان …

کافه دانش: اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (عام) با نرخ سود علی‌الحساب سالیانه ۱۸ درصد در شعب بانک توسعه تعاون عرضه می‌شود.

به گزارش بانک توسعه تعاون٬ با توجه به صدور مجوز انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (عام) از سوی بانک مرکزی، این اوراق هم‌اکنون تا پایان شهریورماه سال جاری به متقاضیان واگذار می‌گردد. نرخ سود علی‌الحساب این اوراق ۱۸ درصد بوده و پرداخت سود در مقاطع یک‌ماهه انجام می‌شود. مدت اوراق یک‌ساله بوده و نرخ بازخرید قبل از سررسید، ده درصد سالانه می‌باشد.

شایان‌ذکر است انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (عام) به‌عنوان یکی از راهکارهای جذب منابع سپرده‌ای در اختیار شبکه بانکی قرار دارد که هرساله با مجوز بانک مرکزی، در مقاطعی از سال به متقاضیان و مشتریان بانک قابل‌عرضه است و با توجه به نرخ جذاب سود علی‌الحساب، با استقبال مشتریان مواجه می‌شود.

متقاضیان محترم می‌توانند با مراجعه به کلیه شعب بانک توسعه تعاون در سراسر کشور، نسبت به تکمیل فرم درخواست گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری عام، اقدام فرمایند.

گفتنی است اوراق گواهی سپرده بانک توسعه تعاون، فرصتی مناسب و روشی مطمئن و امن جهت سرمایه‌گذاری مشتریان می‌باشد.

انتشار: کوروش جم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.