تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۹:۲۹
کد خبر : 30885

سامسونگ و دزین برندگان مسابقه طراحی بسته‌بندی اکو را معرفی کردند

سامسونگ و دزین برندگان مسابقه طراحی بسته‌بندی اکو را معرفی کردند

سامسونگ و دزین برندگان مسابقه طراحی بسته‌بندی اکو را معرفی کردند برندگان مسابقه طراحی Out of Box یا «خارج از قاعده» توسط شرکت سامسونگ و مجله طراحی Dezeen انگلستان معرفی شدند.
رقابت «خارج از قاعده» که در ادامه تلاش‌های شرکت سامسونگ برای کمتر کردن تاثیرات زیست محیطی محصولات و تغییر بسته‌بندی‌ها به سمت روش‌های سازگار با محیط زیست برگزار شد، رقابتی جهانی است که در فاصله ۶ آوریل تا ۲۹ می ۲۰۲۰ پذیرای آثار شرکت کنندگان بود.
اعلام برندگان Out of Box توسط سامسونگ و دزین در این مسابقه از رقابت‌کنندگان خواسته شده بود تا اقلامی نوآورانه را برای استفاده در خانه ابداع کنند که امکان ساخت آنها با استفاده از بسته‌بندی تلویزیون‌های سری سبک زندگی سامسونگ از جمله سری‌های The Serif، The Frame و The Sero وجود داشته باشد. بسته‌بندی‌های سازگار با محیط زیست سامسونگ که از کارتن‌های دوست‌دار محیط زیست ساخته می‌شود به راحتی بازیافت شده و حتی امکان استفاده مجدد برای اهدافی نوآورانه را هم دارد.

ورود به این رقابت برای همه افراد بالای ۱۸ سال رایگان بوده و جایزه نهایی آن هم ۲۰ هزار دلار بود. بعد از اعلا..

سامسونگ و دزین برندگان مسابقه طراحی بسته‌بندی اکو را معرفی کردند

برندگان مسابقه طراحی Out of Box یا «خارج از قاعده» توسط شرکت سامسونگ و مجله طراحی Dezeen انگلستان معرفی شدند.

رقابت «خارج از قاعده» که در ادامه تلاش‌های شرکت سامسونگ برای کمتر کردن تاثیرات زیست محیطی محصولات و تغییر بسته‌بندی‌ها به سمت روش‌های سازگار با محیط زیست برگزار شد، رقابتی جهانی است که در فاصله ۶ آوریل تا ۲۹ می ۲۰۲۰ پذیرای آثار شرکت کنندگان بود.

اعلام برندگان Out of Box توسط سامسونگ و دزین

در این مسابقه از رقابت‌کنندگان خواسته شده بود تا اقلامی نوآورانه را برای استفاده در خانه ابداع کنند که امکان ساخت آنها با استفاده از بسته‌بندی تلویزیون‌های سری سبک زندگی سامسونگ از جمله سری‌های The Serif، The Frame و The Sero وجود داشته باشد. بسته‌بندی‌های سازگار با محیط زیست سامسونگ که از کارتن‌های دوست‌دار محیط زیست ساخته می‌شود به راحتی بازیافت شده و حتی امکان استفاده مجدد برای اهدافی نوآورانه را هم دارد.

سامسونگ

ورود به این رقابت برای همه افراد بالای ۱۸ سال رایگان بوده و جایزه نهایی آن هم ۲۰ هزار دلار بود. بعد از اعلام این مسابقه روی وبسایت مجله دزین، در مجموع ۱۵۵۴ نفر از ۸۴ کشور در این مسابقه شرکت کردند.

برندگان این مسابقه سارا ویلمارت و متیو مولر بودند که سری حیوانات در آستانه انقراض را ابداع کردند. مجموعه آنها در واقع شامل میزهای کوچک، پایه گلدان و اسباب‌بازی‌هایی به شکل حیواناتی مانند خرس قطبی، لاک پشت دریایی و کرگدن می‌شود.

سامسونگ

سارا ویلمارت می‌گوید:

هدف ما از این طراحی آن بود که بتوانیم درباره حیوانات در آستانه انقراض به کودکان آموزش دهیم. من علاقه زیادی به مسئله استفاده مجدد از کالاها دارم و واقعا افتخار می‌کنم که بخشی از این پروژه معنادار بوده‌ام.

شرکت سامسونگ نه تنها کلیت این مجموعه را به عنوان برنده اعلام کرد بلکه چهار طراحی دیگر را هم که در رتبه‌های دوم تا چهارم، به شکل مشترک بین دو طراحی، قرار می‌گرفتند معرفی کرد. این طراحی‌ها عبارتند از Rider به شکل یک اسب سوار، Kibe به شکل یک واحد انباری پله‌ای و Twist به شکل یک سبد چندوجهی و نهایتا Tessellate به شکل یک میز ماژولار برای انبار وسایل بودند.

سامسونگ

سامسونگ از ماه جاری راهنمایی را برای ساختن این طراحی‌های برتر در کنار برخی طراحی‌های منتخب دیگر منتشر خواهد کرد تا مصرف‌کنندگان لوازم این شرکت بتوانند نمونه‌هایی از این طراحی‌ها را خودشان با بسته‌بندی لوازم سامسونگ بسازند. راهنمای ساخت این طرح‌ها با استفاده از کد QR روی جعبه‌ها قابل دسترس خواهد بود.

سامسونگ

جانگ‌سو، مدیر اجرایی بخش نمایشگرهای سامسونگ می‌گوید:

ما قدردان تمامی طرح‌هایی هستیم که در این مسابقه دریافت کردیم. این طرح‌ها بسیار جذاب بوده و بسیار خوشحالیم که پیام ما برای حفظ محیط زیست تا این حد در میان مشتریان‌مان بازخورد داشته است. ما به تلاش خود نه تنها برای ارائه راهکارهایی در حوزه نمایشگرها و تلویزیون بلکه برای خلق تجربه‌های معنادار به منظور مشارکت مشتریان‌مان ادامه خواهیم داد.

برای مشاهده لیست طرح‌های شرکت کننده می‌توانید به اینجا و برای مشاهده پنج طرح فینالیست می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.