تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
کد خبر : 27252

ساعت گلکسی Watch3 و هدست گلکسی Buds Live سامسونگ عرضه شدند

ساعت گلکسی Watch3 و هدست گلکسی Buds Live سامسونگ عرضه شدند

کافه دانش: شرکت سامسونگ امروز و در طی مراسم رونمایی از سری جدید محصولات گلکسی، از گلکسی Watch3 و گلکسی Buds Live رونمایی کرد. ساعت هوشمند گلکسی Watch3 محصولی آینده‌گرا است که زیبایی طراحی را با پیشرفته‌ترین قابلیت‌های حوزه سلامت و تندرستی ترکیب می‌کند. گلکسی Buds Live هم جدیدترین شکل از هدفون‌های «داخل گوشی» است …

کافه دانش: شرکت سامسونگ امروز و در طی مراسم رونمایی از سری جدید محصولات گلکسی، از گلکسی Watch3 و گلکسی Buds Live رونمایی کرد. ساعت هوشمند گلکسی Watch3 محصولی آینده‌گرا است که زیبایی طراحی را با پیشرفته‌ترین قابلیت‌های حوزه سلامت و تندرستی ترکیب می‌کند. گلکسی Buds Live هم جدیدترین شکل از هدفون‌های «داخل گوشی» است که طراحی زیبا و ارگونومیک را با برترین فناوری‌های صوتی ترکیب میکند.

محصولات گلکسی Watch3 و گلکسی Buds Live ابزارهایی مناسب برای حفظ سبک زندگی و انجام کارهای روزمره‌تان، بویژه در شرایط کنونی هستند. هردوی این محصولات به‌راحتی با اکوسیستم گلکسی تلفیق شده و به حفظ سلامتی، ارتباط بهتر و بیشترین استفاده از فناوری، کمک می‌کنند.

دکتر تی‌ام رو، مدیرعامل سامسونگ موبایل می‌گوید «ابزارهای پوشیدنی بیشترین سرعت پیشرفت فناوری را دارند و این روند توسعه در حال شتاب گرفتن است. در ماه‌های اخیر شاهد رشد چشمگیر این بازار و روی آوردن مردم به ساعت‌های هوشمند و هدفون‌های داخل گوشی بودیم که به آنها در مسیر عبور از « نرم جدید» کمک خواهد کرد».

او افزود «از زمان معرفی اولین ساعت هوشمند در هفت سال قبل، ما تبدیل به رهبر نوآوری در حوزه ابزارهای پوشیدنی شده‌ایم. امروز تمرکز اصلی ما این است که با استفاده از این جایگاه بتوانیم تجربه‌هایی کاملا جدید و متمایز را با ترکیب طراحی متهورانه و فناوری‌های پیشرفته، به همان شکل مورد انتظار کاربران‌مان، در اختیار آنها قرار دهیم».

گلکسی Watch3: مدیریت زندگی با فناوری‌های پیشرفته حوزه سلامت

در ساخت گلکسی Watch3 از هنر ساخت یک ساعت لوکس استفاده شده و در عین حال آنقدر راحت است که می توانید تمام روز آن را به دست‌تان ببندید. این ساعت با داشتن یک طراحی خلاقانه از بهترین مواد ممکن مانند فولاد ضدزنگ و چرم با کیفیت عالی ساخته شده است. ضمنا برای اولین بار گلکسی Watch3 یک مدل تیتانیومی خواهد داشت که هم ماندگار و هم ظریف است. گلکسی Watch3 همچنین مجهز به حاشیه گردان محبوب در مدل‌های قبلی شده است که زیبایی را با کارآیی ترکیب می‌کند. به سادگی و با چرخاندن این حاشیه شما میتوانید بین ویجت‌ها حرکت کرده، اپلیکیشن‌ها را باز کرده و یا نوتیفیکیشن‌ها را مرور کنید. گلکسی Watch3 در مقایسه با نسخه اصلی گلکسی Watch تا ۱۴% باریک‌تر، ۸% کوچکتر و ۱۵% سبک‌تر شده است البته نمایشگر آن بزرگتر شده است. میتوانید تصویر صفحه ساعت را متناسب با سلیقه خودتان تنظیم کنید. برای این کار می توانید یکی از ۸۰ هزار طرح موجود در گلکسی استور را انتخاب کرده و یا خودتان یک صفحه طراحی کنید. با استفاده از ۴۰ ترکیب‌بندی مختلف، می‌توانید تصویر ساعت‌تان را به شکلی تغییر دهید که مهم‌ترین اطلاعات مدنظر شما را نمایش دهد.

توانایی‌های ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ در هر مدل ارتقا پیدا کرد و اکنون در نسخه گلکسی Watch3 با تجربه‌ای جدید در حوزه سلامتی و تندرستی مواجه خواهید بود. قابلیت Blood Oxygen (SpO2) در این ساعت به زودی خواهد توانست میزان اکسیژن خون شما را برای حفظ بهتر سلامتی‌تان، رهگیری کند. اپلیکیشن جدید Samsung Health Monitor هم پس از معرفی روی ساعت هوشمند گلکسی Watch3 عرضه خواهد شد. این اپلیکیشن که دارای قابلیت نظارت بر فشار خون (BP) و الکتروکاردیوگرام یا ریتم ضربان قلب (ECG) است در بازارهایی عرضه می شود که مجوزهای مربوطه صادر شده‌اند. برای اطمینان از آنکه همیشه کمک در دسترس‌تان باشد، نسخه جدید گلکسی Watch3 دارای قابلیت شناسایی افتادن فرد است و در صورت به زمین افتادن شما، می‌تواند یک پیام SOS به شماره‌های انتخابی خودتان ارسال کند.

شروع برنامه‌های تمرین تناسب اندام همیشه دشوار است اما ابزارهای سامسونگ به کمک شما می‌آیند. قابلیت Running Analysis برای تحلیل دوی شما می‌تواند هم زمان با دویدن، بصورت آنی اطلاعات مربوطه را در اختیارتان قرار داده و بعد از تمام شدن تمرین هم یک گزارش ۶ بخشی از کیفیت تمرین‌ به شما می‌دهد تا عملکرد خود را ارتقا داده و احتمال جراحت را کاهش دهید. برای رهگیری پیشرفت کاردیوی خودتان، می توانید براحتی به قابلیت VO2 max readings مراجعه کنید که میزان مصرف اکسیژن شما را نشان می‌دهد. حتی زمانی که در خانه هستید با اپلیکیشن Samsung Health به یک استودیوی کامل تناسب اندام دسترسی خواهید داشت که بیش از ۱۲۰ ویدیوی تمرینی مختلف را در دسترس‌تان قرار می‌دهد. کافی است یکی از این تمرین‌ها را روی گوشی هوشمند خودتان انتخاب کرده، آن را روی صفحه بزرگ تلویزیون هوشمند سامسونگ پخش کنید و باقی کارها را ساعت هوشمند گلکسی Watch3 انجام خواهد داد. از آنجا که برگشت به حالت عادی بعد از وزرش به اندازه خود آن ورزش اهمیت دارد، سامسونگ از همان روزهای ابتدایی عرضه برنامه مدیریت خواب در سال ۲۰۱۴، روی اپلیکیشن مخصوص خود کار کرده است و حالا ساعت هوشمند گلکسی Watch3 برای کمک به استراحت بهتر شما، امتیاز و گزارش خواب را در اختیار شما قرار می‌دهد.

علاوه بر این، سازگاری کامل گلکسی Watch3 و دیگر محصولات اکوسیستم گلکسی از جمله گلکسی Note 20 می‌تواند تجربه موبایلی شما را تقویت کند. شما می‌توانید گزینه‌های پاسخ خودکار را برای هردوی پیام‌ها و تصاویر تعیین کرده و عکس‌ها و ایموجی‌ها را مستقیما روی مچ دست‌تان تماشا کنید. همچنین می‌توانید براحتی تجربه موبایلی خود را کنترل کرده و با چرخاندن حاشیه ساعت، موسیقی موردعلاقه‌تان را انتخاب و از روی گوشی اجرا کنید. امکان استفاده از فرمان‌های حرکتی را هم دارید و برای قبول تماس دریافتی می‌توانید دست‌تان را مشت کرده یا باز کنید، برای بی‌صدا کردن هشدارها یا صدای تماس ورودی هم می‌توانید مچ دست‌تان را بچرخانید. کسانی که مدتهای زیادی را به دور از گوشی هوشمندشان سپری می‌کنند، می توانند از نسخه LTE استفاده کنند که به شما امکان دریافت تماس و پیام، استریم پلی‌لیست موردعلاقه و دسترسی به اپلیکیشن‌هایتان را در حال حرکت می‌دهد.

 

گلکسی Buds Live: موسیقی در هر لحظه

هدفون‌های بی‌سیم گلکسی Buds Live طراحی‌های مرسوم را کنار زده‌اند، آنها با زیبایی منحصربه‌فرد خود شبیه هیچ‌کدام از محصولاتی که تا کنون دیده‌اید نیستند. سامسونگ با تغییر چینش اجزای داخلی هدفون از حالت عمودی به افقی، توانست طراحی این محصول را متحول کند. به این ترتیب هدفون از گوش شما خارج نشده و ظاهری طبیعی‌تر هم پیدا می‌کند. این طراحی ارگونومیک و بدون لبه کاملا با شکل گوش هماهنگ بوده و در نتیجه میتوانید کل روز آن را داخل گوش‌تان بگذارید. همچنین برای جا گرفتن کامل آن در داخل گوش می‌توانید از یکی از دو نوار عرضه شده همراه آن استفاده کنید.

گلکسی Buds Live با هدف زنده کردن موسیقی طراحی شده است. ترکیب تخصص AKG در صدا با میراث سامسونگ در نوآوری‌های سخت‌افزاری میتواند یک تجربه واقعا فراگیر از صدا را به شما هدیه کند. با توجه به استفاده از بلندگوهای ۱۲ میلی‌متری و داکت باس، صدایی کاملا غنی و عمیق به گوش شما میرسد و می‌توانید موسیقی را به همان شکلی که هنرمند میخواسته، بشنوید. این هدفون‌ها با استفاده از سه میکروفون و واحد دریافت صدا، روی صدای شما تمرکز کرده و تضمین می‌کنند که صدایتان همیشه واضح و کامل به شنونده منتقل شود. این هدفون‌ها همچنین مجهز به Active Noise Cancelation (ANC) برای حذف صداهای مزاحم در محیط‌های باز هستند که به شما امکان میدهد تا صداهای موجب اختلال مانند خودروهای عبوری و یا صدای بلند ماشین لباسشویی را حذف کنید و بتوانید صحبت‌های مهم را کاملا واضح بشنوید.

گلکسی Buds live تجربه شنیداری راحت و بدون وقفه‌ای را در اختیار شما قرار داده و با انواع دستگاه‌ها نیز سازگاری دارد و میتواند براحتی، بدون نیاز به قطع و وصل، بین دستگاه‌های سازگار جابجا شود. با استفاده از گلکسی Buds Live به عنوان میکروفون فیلمبرداری، می توانید صدایی واضح را همزمان با تصویربرداری با گلکسی Note 20 ضبط کنید. برای کاهش تاخیر صدا هم می‌توانید حالت Game Mode را انتخاب کرده و روی صفحه نمایشگر Dynamic AMOLED 2X از جذابترین بازی‌ها لذت ببرید. با استفاده از قابلیت Buds Together می‌توانید بدون افت کیفیت، موسیقی که در حال گوش کردن هستید را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید.

گلکسی Buds Live اکنون مجهز به PUI (رابط کاربری فیزیکی) لمسی شده که در کنار قابلیت Bixby Voice Wake Up امکان کنترل لمسی دستگاه را برای باز کردن اپلیکیشن‌ها، پیدا کردن موسیقی، ارسال پیام بدون استفاده از دست یا نگاه کردن به صفحه گوشی، به شما می‌دهد. عمر باتری گلکسی Buds Live هم افزایش یافته و با شارژ کامل، میتوانید تا ۶ ساعت موسیقی گوش کنید و اگر محفظه هدفون هم کاملا شارژ باشد، با کمک شارژ آن می‌توانید ۱۵ ساعت دیگر هم موسیقی گوش کنید. در صورت نیاز به استفاده فوری، تنها با ۵ دقیقه شارژ، می توانید تا یک ساعت به موسیقی گوش کنید.

 

عرضه

گلکسی Watch3 و گلکسی Buds Live از روز ۶ آگوست ۲۰۲۰ در برخی کشورها عرضه شده و به مرور در بازارهای دیگر هم عرضه خواهند شد.

گلکسی Watch3 در دو نسخه ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری عرضه شده و هردوی آنها نسخه‌های LTE و بلوتوثی خواهند داشت. نسخه ۴۱ میلی‌متری آن در رنگ‌های برنز و نقره‌ای عرضه شده و نسخه ۴۵ میلی‌متری در رنگ‌های نقره‌ای و سیاه عرضه میشود.

نسخه تیتانیوم گلکسی واچ هم در ادامه امسال عرضه خواهد شد.

عرضه گلکسی Buds Live از روز ۶ آگوست و در رنگ‌های برنز، سفید و مشکی آغاز خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر درباره گلکسی Buds Live می‌توانید به https://www.samsung.com/global/galaxy/galaxy-buds-live/   و برای اطلاعات بیشتر درباره گلکسی Watch3 به https://www.samsung.com/global/galaxy/galaxy-watch3/  مراجعه کنید.

Galaxy Watch3۱

فولاد ضد زنگ: برنز Mystic Bronze)) ، مشکی Mystic Black)) ، نقره ای

 Mystic Silver))

تیتانیوم: سیاه Mystic Black))

رنگ

کیس فولادی ضد زنگ با بند چرمی با کیفیت عالی

جعبه تیتانیوم با بند فلزی

متریال(مواد ساخت)

۴۵mm: 45 x 46.2 x 11.1 mm, 53.8g (فولاد ضد زنگ) / ۴۳g (تیتانیوم)

۴۱mm: 41 x 42.5 x 11.3 mm, 48.2g (Stainless Steel)

* بدون بند اندازه گیری شد

ابعاد

& وزن

۴۵mm: 1.4” (۳۴mm) / 41mm: ۱.۲” (۳۰mm)

۳۶۰ x 360 Super AMOLED, رنگ کامل همیشه در معرض نمایش است,

Corning® Gorilla® Glass DX

صفحه نمایش

۴۵mm: 340mAh / 41mm: 247mAh

WPC- شارژ بی سیم

باتری

Exynos 9110 Dual core 1.15 GHz

AP

Tizen Based Wearable OS 5.5

OS

۱GB RAM + 8GB حافظه داخلی

حافظه

LTE*, Bluetooth v5.0, Wi-Fi b/g/n, NFC, GPS/Glonass/Beidou/Galileo * اتصال LTE فقط در مدلهای LTE موجود است

ارتباطات

شتاب سنج ، فشارسنج ، سنسور ژیرو ، سنسور نور ،

حسگر ضربان قلب نوری ، حسگر الکتریکی قلب

سنسور

۵ATM + IP68 / MIL-STD-810G

مقاومت

Android: Android 5.0↑, RAM 1.5GB↑ / iOS: iPhone 5↑, iOS 9.0↑

سازگاری

 

Galaxy Buds Live

Earbuds:  ۱۶.۵ x 27.3 x 14.9 mm, 5.6g

Charging Case:  ۵۰ x 50.2 x 27.8 mm, 42.2g

ابعاد و وزن

۱۲mm speaker

بلندگو

۳ mics (2 خارجی + ۱ داخلی )

میکروفون

Earbuds: 60 mAh

Charging Case: 472 mAh

ظرفیت باتری

۶ساعت / جمعا ۲۱ ساعت(ANC or Bixby Voice Wake-up ON)

۵:۳۰ ساعت / جمعا ۲۰ ساعت (ANC and Bixby Voice Wake-up ON)

۸ساعت / جمعا ۲۹ ساعت (ANC and Bixby Voice Wake-up OFF)

زمان پخش

۴:۳۰ ساعت / جمعا ۱۷ ساعت (ANC ON)

۵:۳۰ ساعت / جمعا ۱۹ ساعت (ANC OFF)

زمان مکالمه

۱ ساعت زمان بازی با ۵ دقیقه شارژ سریع

Qi-certified شارژ بدون سیم

شارژ

Bluetooth v5.0

Codec: مقیاس پذیر (اختصاصی سامسونگ)AAC, SBC

اتصالات

شتاب‌سنج, IR, Hall, لمس, Grip, VPU (Voice Pickup Unit)

حسگرها

Android: Android 5.0↑, RAM 1.5GB↑ / iOS: iPhone 7↑, iOS 10.0↑

سازگاری۲

IPX2

مقاومت در برابر آب

درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ الکترونیکس الهام‌بخش دنیا است و آینده را با ایده‌های نو و فناوری‌های خلاقانه و کاربردی اش شکل می‌دهد. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، دگرگونی و ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون ها، گوشی های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت ها، دوربین‌ ها، لوازم دیجیتال، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به وب‌سایت http://news.samsung.com  مراجعه کنید.

۱:این دستگاه و نرم افزارهای مرتبط برای استفاده در تشخیص بیماری یا سایر شرایط یا در درمان ، کاهش ، درمان یا پیشگیری از بیماری در نظر گرفته نشده است.

۲:باتری واقعی ممکن است متفاوت باشد و به شرایط استفاده از قبیل تنظیمات عملکرد ، نوع پرونده پخش و قدرت سیگنال بلوتوث بستگی دارد.

۴:ممکن است برخی از ویژگی ها در دستگاه های غیر سامسونگ در دسترس نباشند. دستگاه های سازگار ممکن است با توجه به نام تجاری ، اپراتور یا نام تجاری دستگاه ها متفاوت باشند.

انتشار: کوروش جم

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.