تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۳:۳۶
کد خبر : 21386

رونمایی از کتاب «مهاجر سرزمین آفتاب» برگزار می‌شود

رونمایی از کتاب «مهاجر سرزمین آفتاب» برگزار می‌شود

کافه دانش: مراسم رونمایی از کتاب «مهاجر سرزمین آفتاب» جدیدترین اثر حمید حسام فردا یکشنبه اول تیرماه در مجتمع شهدای سرچشمه برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، مراسم رونمایی از کتاب «مهاجر سرزمین آفتاب» نوشته حمید حسام شامل خاطرات کونیکو یامامورا (سبا بابایی) مادر شهید ژاپنی سال‌های دفاع مقدس، فردا یکشنبه اول تیرماه …

کافه دانش: مراسم رونمایی از کتاب «مهاجر سرزمین آفتاب» جدیدترین اثر حمید حسام فردا یکشنبه اول تیرماه در مجتمع شهدای سرچشمه برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، مراسم رونمایی از کتاب «مهاجر سرزمین آفتاب» نوشته حمید حسام شامل خاطرات کونیکو یامامورا (سبا بابایی) مادر شهید ژاپنی سال‌های دفاع مقدس، فردا یکشنبه اول تیرماه در مجتمع فرهنگی شهدای سرچشمه برگزار می‌شود.

کونیکو یامامورا، تنها مادر شهید است که اصالتی ژاپنی دارد و فرزند شهیدش جوان نوزده‌ ساله‌ای بود که هم در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت‌های زیادی داشت و هم در زمان جنگ تحمیلی با وجود سن کم، راهی جبهه‌ها شد تا از اسلام و ایران دفاع کند که در عملیات والفجر یک، در منطقه فکه به شهادت رسید.

یامامورا که پس از ازدواج با یک ایرانی مسلمان و مهاجرت به ایران اسم سبا با الهام از قرآن را برای خود برمی‌گزیند، هرچند که سال‌ها قبل در کشور ژاپن و در خانواده‌ای بودایی مذهب متولد شده و تا بیست و یک سالگی تحت آموزه‌های بودایی بوده، اما ازدواج با یک جوان مسلمان ایرانی مسیر زندگی‌اش را تغییر داد.

مراسم رونمایی از کتاب خاطرات این‌ مادر شهید که به‌تازگی توسط انتشارات سوره مهر چاپ شده، فردا یکشنبه اول تیرماه از ساعت ۱۰ صبح در مجتمع فرهنگی سرچشمه برگزار می‌شود.

انتشار خبر: صابر غرا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.