تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
کد خبر : 29422

رضا نصیر وند: کتاب اصول طراحی و اجرای جایگاه های مدرن سوخت به دو زبان انگلیسی و عربی هم ترجمه شده است که می‌تواند برای افراد کل جهان مثمر ثمر واقع شود

رضا نصیر وند: کتاب اصول طراحی و اجرای جایگاه های مدرن سوخت به دو زبان انگلیسی و عربی هم ترجمه شده است که می‌تواند برای افراد کل جهان مثمر ثمر واقع شود

خالق و نویسنده کتاب اصول طراحی و اجرای جایگاه های مدرن سوخت در ایران گفت: این کتاب شامل صفر تا صد طراحی و اجرای اصولی جایگاه های مدرن سوخت و  انتقال تجربیات اجرای ده ها پروژه بزرگ خدماتی و رفاهی در سطح خاورمیانه می‌باشد که زحمت اندیشه‌های من در هجده سال فعالیت حرفه ای است. …

خالق و نویسنده کتاب اصول طراحی و اجرای جایگاه های مدرن سوخت در ایران گفت: این کتاب شامل صفر تا صد طراحی و اجرای اصولی جایگاه های مدرن سوخت و  انتقال تجربیات اجرای ده ها پروژه بزرگ خدماتی و رفاهی در سطح خاورمیانه می‌باشد که زحمت اندیشه‌های من در هجده سال فعالیت حرفه ای است.
مهندس رضا نصیر وند علی بابالو، خالق و نویسنده اصول طراحی و اجرایی جایگاه‌های سوخت در مورد تالیف اولین کتاب تخصصی خود با عنوان اصول طراحی و اجرای جایگاه های مدرن سوخت در ایران گفت: این کتاب شامل صفر تا صد طراحی و اجرای اصولی جایگاه های مدرن سوخت و  انتقال تجربیات اجرای ده ها پروژه بزرگ خدماتی و رفاهی در سطح خاورمیانه می‌باشد که زحمت اندیشه‌های من در هجده سال فعالیت حرفه ای است.
مدیر فعال در حوزه احداث و بازسازی جایگاههای سوخت در کشور ادامه داد: کتاب اصول طراحی و اجرای جایگاه های مدرن سوخت به دو زبان انگلیسی و عربی هم ترجمه شده است که می‌تواند برای افراد کل جهان مثمر ثمر واقع شود.
مدیر گروه مهندسی راهیان سبز فراز تصریح کرد: یکی از اقدامات اصلی ما بازسازی جایگاه‌های سوخت قدیمی در سطح کشور است. طراحی زیبا، استاندارد جایگاه‌ها هم در ذهنیت رانندگان تاثیر خوبی دارد و همانطور که گفتم برای صاحبان کسب و کار که می‌خواهند تبلیغات داشته باشند می‌تواند مفید باشد. مهمتر از آن بسیار در فضای مجازی و حقیقی شاهد آتش گرفتن خودروها و وسایل نقلیه و آسیب دیدن راننده‌ها بودیم که با نگاه ویژه به بازسازی استاندارد، این اتفاقات ناگوار پیشگیری می‌شود.
این مدیر موفق اظهار داشت: یکی از کارهای ما همکاری با شرکت‌های خودروسازی است که شرکت ما برای این نوع صنف جایگاه سوخت طراحی و احداث می‌کند. شرکت‌هایی خودروسازی که خط تولید دارند برای سوخت گیری اولیه خودروی خود نیاز به جایگاه سوخت دارند و همچنین در قسمت اداره تحویل که می‌خواهند خودرو را امتحان کنند و باک خالی نماند مورد استفاده قرار می‌گیرد.
وی گفت: در حال حاضر ۲۴۷ جایگاه سوخت در تهران وجود دارد که ۱۴۱ داخل پایتخت و مابقی در حومه قرار دارد و به جرات می‌گویم که نصف این جایگاه‌ها قدمت بالای سی سال دارند که اگر با یک طرح توجیهی از طرف ما و ورود سرمایه گذار صورت بگیرد شاهد جایگاه‌های سوخت استاندارد و چشم انداز با طراحی زیبا در سطح شهر‌ها خواهیم بود.
این مدیر موفق کشوری تصریح کرد: یکی از اقدامات اصلی مادر این مجموعه، بازسازی جایگاه‌های سوخت قدیمی در سطح کشور است. طراحی زیبا، استاندارد جایگاه‌ها هم در ذهنیت رانندگان تاثیر خوبی دارد و همانطور که گفتم برای صاحبان کسب و کار که می‌خواهند تبلیغات داشته باشند می‌تواند مفید باشد. مهمتر از آن بسیار در فضای مجازی و حقیقی شاهد آتش گرفتن خودروها و وسایل نقلیه و آسیب دیدن راننده‌ها بودیم که با نگاه ویژه به بازسازی استاندارد، این اتفاقات ناگوار پیشگیری می‌شود.
انتشار: صمد یوسفی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.