تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
کد خبر : 35616

رده بندی کیفی خودروهای داخلی و مونتاژی برای آذر ۹۹ منتشر شد

رده بندی کیفی خودروهای داخلی و مونتاژی برای آذر ۹۹ منتشر شد

رده بندی کیفی خودروهای داخلی و مونتاژی برای آذر ۹۹ منتشر شدرده بندی کیفی خودروهای داخلی و مونتاژی برای آذر ۹۹ منتشر شد که طبق آن ۳ خودرو توانستند ۵ ستاره کامل کیفی را از آن خود کنند.
اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت گزارش کیفیت خودروهای داخلی و مونتاژی برای آذر ۹۹ را منتشر کرد که بر اساس لیست منتشر شده ۳ خودرو شامل دو خودروی سبک و یک خودروی سنگین توانستند ۵ ستاره کامل کیفی را کسب کنند.
رده بندی کیفی خودروهای داخلی و مونتاژی در آذر ۹۹۵ خودرو با ۳ ستاره کیفی در گروه وانتدر بخش وانت و لیست قیمتی یک، وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی شرکت ایران خودرو توانستند ۳ ستاره کیفی دریافت کنند. همچنین در گروه خودروهای سبک و در بخش وانت و لیست قیمتی یک، وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی شرکت ایران خودرو دیزل موفق به دریافت ۳ ستاره کیفی شد. در لیست قیمتی دو گروه خودروهای سبک و در بخش وانت هم وانت‌های کارا ۲۰۰۰ تک کابین تیپ ۳ و وانت کارا ۲۰۰۰ دو کابین تیپ ۳ از تولیدات شرکت بهمن موتور، خودرو سایپا ۱۵۱ شرکت سایپا بن‌رو و وانت نیسان ریچ زامیاد ۳ ستاره کیفی دریافت کردند. در همین گروه وانت آریسان شرکت ای..

رده بندی کیفی خودروهای داخلی و مونتاژی برای آذر ۹۹ منتشر شد

رده بندی کیفی خودروهای داخلی و مونتاژی برای آذر ۹۹ منتشر شد که طبق آن ۳ خودرو توانستند ۵ ستاره کامل کیفی را از آن خود کنند.

اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت گزارش کیفیت خودروهای داخلی و مونتاژی برای آذر ۹۹ را منتشر کرد که بر اساس لیست منتشر شده ۳ خودرو شامل دو خودروی سبک و یک خودروی سنگین توانستند ۵ ستاره کامل کیفی را کسب کنند.

رده بندی کیفی خودروهای داخلی و مونتاژی در آذر ۹۹

۵ خودرو با ۳ ستاره کیفی در گروه وانت

در بخش وانت و لیست قیمتی یک، وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی شرکت ایران خودرو توانستند ۳ ستاره کیفی دریافت کنند. همچنین در گروه خودروهای سبک و در بخش وانت و لیست قیمتی یک، وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی شرکت ایران خودرو دیزل موفق به دریافت ۳ ستاره کیفی شد. در لیست قیمتی دو گروه خودروهای سبک و در بخش وانت هم وانت‌های کارا ۲۰۰۰ تک کابین تیپ ۳ و وانت کارا ۲۰۰۰ دو کابین تیپ ۳ از تولیدات شرکت بهمن موتور، خودرو سایپا ۱۵۱ شرکت سایپا بن‌رو و وانت نیسان ریچ زامیاد ۳ ستاره کیفی دریافت کردند. در همین گروه وانت آریسان شرکت ایران خودرو دیزل ۲ ستاره کیفی و وانت‌های نیسان تک سوز و دوگانه سوز شرکت زامیاد نیز فقط ۱ ستاره کیفی کسب کردند.

۲ خودروی سبک با ۵ ستاره کامل کیفی

نیو مزدا ۳ شرکت بهمن موتور در گروه سبک بخش سواری در لیست قیمتی یک توانست ۵ ستاره کامل کیفی دریافت کند. خودرو تیگو ۷ تولید شده در شرکت مدیران خودرو در این لیست ۳ ستاره کیفی کسب کرد. در لیست قیمتی ۲، پژو ۲۰۰۸ ایران خودرو/ایکاپ موفق به دریافت ۵ ستاره کامل کیفی شد تا در کنار نیو مزدا ۳ بالاترین کیفیت را در بین خودروهای سبک در آذر ۹۹ از آن خود کنند.

هایما اس ۷ اتوماتیک ایران خودرو خراسان و SWM G01F شرکت سیف خودرو ۴ ستاره کیفی را دریافت کردند تا لقب باکیفیت‌ترین خودرو شاسی بلند مونتاژی را به خود اختصاص دهند. جک S3 و جک S5 کرمان موتور نیز در این لیست قیمتی ۳ ستاره کیفی دریافت کردند. SWM G01 سیف خودرو ۳ ستاره کیفی کسب کرد. همچنین در این گروه و این کلاس قیمتی ام وی ام X33S مدیران خودرو نیز ۲ ستاره را به خود اختصاص داد.

تولید ۴ خودرو سواری با ۴ ستاره کیفی در آذر‌ماه ۹۹

کیفیت خودروهای داخلی

خودروهای پژو ۲۰۷ و دنا پلاس از ایران خودرو در کلاس قیمتی چهار توانستند ۴ ستاره کیفی را دریافت کنند. رانا، پژو ۲۰۶SD، پژو ۲۰۶ و دنا همگی از محصولات ایران خودرو در این لیست قیمتی ۳ ستاره کیفی را به خود اختصاص دادند و پژو پارس اتوماتیک ایران خودرو نیز موفق به دریافت ۳ ستاره شد. سمند تبریز ایران خودرو تبریز، پژو پارس خراسان ایران خودرو ، پژو پارس کرمانشاه ایران خودرو، پژو پارس ایران خودرو و پژو پارس ایران خودرو مازندران نیز توانستند ۳ ستاره کیفی را کسب کنند.

پژو پارس ایران خودرو فارس، پژو پارس اتوماتیک ایران خودرو کرمانشاه، پژو پارس صنایع خودروسازی فردا و سورن ایران خودرو تبریز نیز ۳ ستاره کیفی را از آن خود کردند. همچنین پژو ۴۰۵ خراسان ایران خودرو هم در این لیست قیمتی موفق به دریافت ۲ ستاره کیفی شد. در سطح قیمتی ۵ نیز کوییک آر پارس خودرو، کوییک و تیبا ۲ و تیبا ۲ پلاس شرکت سایپا، ساینا کاشان و تیبا سایپا سیتروئن و همچنین ساینا پارس خودرو توانستند ۳ ستاره کیفی کسب کنند.

کامیونت ایسوزو NMR85 با کیفیت ترین خودروی سنگین در آذر ۹۹

کامیونت ایسوزو NMR85 بهمن دیزل در بخش کامیونت با کسب ۵ ستاره کامل لقب با کیفیت‌ترین خودروی سنگین آذر ۹۹ را به خود اختصاص داد. این خودرو در ارزشیابی مهر و آبان نیز موفق به دریافت ۵ ستاره کامل کیفی شد. کامیونت ایسوزو NPR75K و کامیونت شیلر بهمن دیزل نیز ۴ ستاره کیفی را دریافت کردند و کامیونت الوند شرکت سایپا دیزل هم توانست ۳ ستاره کیفی را کسب کند.

کامیون ایسوزو NPR75M بهمن دیزل در بخش کامیون هم ۴ ستاره کیفی را دریافت کرد. کامیون بنز WH ایران خودرو دیزل نیز موفق به دریافت ۳ ستاره کیفی شد. خودروی کشنده نیو فوتون ۴Auman H شرکت ایران خودرو دیزل در بخش کشنده‌ و کشنده FAW J6 سیباموتور ۴ ستاره کیفی را کسب کردند. کشنده سیتراک C7 شرکت پیلسان هم در این بخش ۳ ستاره کیفی را به خود اختصاص داد.

مینی بوس ایسوزو سحر شرکت بهمن دیزل و شیلر بهمن دیزل در بخش مینی بوس موفق به دریافت ۴ ستاره شدند. مینی بوس آرین از تولیدات شرکت ایران خودرو دیزل هم موفق شد ۳ ستاره کیفی را دریافت کند.

منبعtasnimnewsilna-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.