تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
کد خبر : 24050

راه اندازی پرتال جدید سازمان زیباسازی شهر تهران

راه اندازی پرتال جدید سازمان زیباسازی شهر تهران

کافه دانش: پرتال جدید سازمان زیباسازی به آدرس zibasazi.tehran.ir توسط مدیریت فناوری با همکاری مدیریت روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران راه اندازی شد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، این پروژه حاصل ۹ ماه تلاش مستمر بوده و یکی از مهمترین اهداف آن بهبود ساختار و طراحی وب سایت …

کافه دانش: پرتال جدید سازمان زیباسازی به آدرس zibasazi.tehran.ir توسط مدیریت فناوری با همکاری مدیریت روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، این پروژه حاصل ۹ ماه تلاش مستمر بوده و یکی از مهمترین اهداف آن بهبود ساختار و طراحی وب سایت قدیم، ارتقا تجربه کاربری (UX) وتوجه به رویکرد شهروند محوری در راستای ارائه خدمات به شهروندان بوده که این مهم در معماری اطلاعات جدید پرتال در نظر گرفته شده است.

در همین راستا علاوه بر معرفی پروژه ها و سازمان، رویدادها، اخبار، مطالعات و انتشارات، خدمات سازمان نیز در هفت گروه اصلی ساماندهی ابزارهای تبلیغات صنفی، تبلیغات فرهنگی و تجاری، پیرایش و بهسازی، طراحی شهری فنی و مهندسی، هنرهای شهری مطالعات و پژوهش آموزش شهروندی شناسائی و نسبت به معرفی آن ها با طراحی محتوای مستقل اقدام شد.

پرتال جدید از ویژگی سازگاری با دستگاه های مختلف از جمله موبایل و تبلت بهره مند است که تجربه کاربری بهتری را به بازدیدکنندگان پرتال ارائه می دهد.

از جمله فعالیت مهم دیگری که در این پروژه انجام گرفت می توان به انتقال و کانورت اطلاعات حدود ۱۱۴۳۲ محتوا (خبر، مقاله، گزارش تصویری و …) با حجم تقریبی ۱۰ گیگابایت از وب سایت قدیم به پرتال جدید اشاره کرد.

شایان ذکر است پرتال مذکور در مرکز داده شهرداری تهران میزبانی شده است و به جهت پیشگیری از اختلال در سرویس دهی تا اطلاع ثانوی دامنه zibasazi.ir به دامنه zibasazi.tehran.ir تغییر مسیر (Redirect) داده شده است.

انتشار: کوروش جم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.