تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
کد خبر : 24853

در بازدید مدیر عامل ایساکو و جمعی از مدیران ارشد این مجموعه از رصدخانه شهری تهران مطرح شد: لزوم استفاده از داده‌های تحلیلی مرکز آمار و رصد شهری برای مدیریت بهتر نهادهای خدمت‌رسان

در بازدید مدیر عامل ایساکو و جمعی از مدیران ارشد این مجموعه از رصدخانه شهری تهران مطرح شد: لزوم استفاده از داده‌های تحلیلی مرکز آمار و رصد شهری برای مدیریت بهتر نهادهای خدمت‌رسان

کافه دانش: مهدی مونسان مدیرعامل ایساکو یکشنبه پانزدهم تیر از رصدخانه شهری تهران بازدید به عمل آورد و از نزدیک با فعالیت‌های سازمان فاوای شهرداری تهران در حوزه داده، آمار، اطلاعات مکانی و هوشمندسازی شهر آشنا شد. به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، مدیر عامل این شرکت تابعه‌ی ایران‌خودرو ضمن …

کافه دانش: مهدی مونسان مدیرعامل ایساکو یکشنبه پانزدهم تیر از رصدخانه شهری تهران بازدید به عمل آورد و از نزدیک با فعالیت‌های سازمان فاوای شهرداری تهران در حوزه داده، آمار، اطلاعات مکانی و هوشمندسازی شهر آشنا شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، مدیر عامل این شرکت تابعه‌ی ایران‌خودرو ضمن بازدید از مرکز آمار و رصد شهری با محمد فرجود، مدیرعامل سازمان دیدار داشت و طرفین، زمینه‌های همکاری‌های دو جانبه را مورد بررسی قرار دادند.
فرجود در این نشست با ارائه توضیحاتی در خصوص آمار و اطلاعات موجود در رصدخانه شهری گفت: سامانه تحلیل اطلاعات با بیش از ۱۲۰ داشبورد فعال به مدیریت شهری برای تصمیم‌گیری‌های بهتر کمک می‌کند. در اختیار داشتن آمار موجود در رصدخانه شهری نه تنها برای مدیران شهرداری که برای مدیران و تصمیم‌گیران سایر نهادها و ارگان‌ها نیز اهمیت بسیاری دارد و با برقراری تبادل داده‌ای مناسب می‌توان گام‌های بلندی در خصوص یکپارچگی در ارائه سرویس و داده‌های قابل استفاده برداریم.
موضوع رصد موقعیت خودروهای امدادی در شهر، اهمیت تراکم جمعیت در بازنگری پراکندگی نمایندگی‌ها و نقش اطلاعات مکانی تصادفات شهری در جانمایی محل استقرار امدادخودروها از دیگر مطالبی بود که در این بازدید مورد بحث قرار گرفت.
گفتنی‌ است رصدخانه شهری تهران، بخشی از مرکز آمار و رصد شهری، از زیرمجموعه‌‌های سازمان فاوای شهرداری تهران است و مسئولیت رصد و پایش آمار و اطلاعات حوزه مدیریت شهری را بر عهده دارد.

انتشار: کوروش جم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.