تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
کد خبر : 35313

دانلود اینستا ایکس اپلیکیشن Insta X برای اندروید

دانلود اینستا ایکس اپلیکیشن Insta X برای اندروید

دانلود اینستا ایکس اپلیکیشن Insta X برای اندرویداپلیکیشن Insta X اینستا ایکس در دسته اپلیکیشن اندروید نسخه مود شده اینستاگرام اصلی می‌باشد که با هدف ارائه امکانات بیشتر برای کاربران طراحی شده است.
نرم افزار اینستاگرام شبکه‌ای اجتماعی است که از قابلیت‌های متفاوتی برخوردار بوده و میلیون‌ها نفر در سراسر جهان هم اکنون به استفاده و فعالیت در آن می‌پردازند. برخی از کاربران به عنوان نوعی تفریح و جهت برقراری ارتباط از آن استفاده می‌کنند.
در اپلیکیشن اینستا ایکس بعضی دیگر از افراد نیز به کسب درآمد و ارائه خدمات با توجه به مهارت‌های خود در آن می‌پردازند. ویژگی‌های اینستاگرام هر بار پس از آپدیت تغییر یافته و امکانات بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نسخه‌های غیررسمی و جدید اینستاگرام با نام‌های متفاوتی توسط طراحان حرفه‌ای ارائه شده است که بعضی از آنها کمک زیادی به کاربران می‌نماید. جهت آشنایی و دانلود اپلیکیشن اینستا ایکس ادامه مطلب را مطالعه کنید.
اپلیکیشن اینستا ایکس اینستاگرام با قابلیت‌های جدید است!اپلیکیشن اینستا ایکس در سایت پی سی پلاس معرفی شده است، که با ارائه امکانات و ویژگی‌های ج..

دانلود اینستا ایکس اپلیکیشن Insta X برای اندروید

اپلیکیشن Insta X اینستا ایکس در دسته اپلیکیشن اندروید نسخه مود شده اینستاگرام اصلی می‌باشد که با هدف ارائه امکانات بیشتر برای کاربران طراحی شده است.

نرم افزار اینستاگرام شبکه‌ای اجتماعی است که از قابلیت‌های متفاوتی برخوردار بوده و میلیون‌ها نفر در سراسر جهان هم اکنون به استفاده و فعالیت در آن می‌پردازند. برخی از کاربران به عنوان نوعی تفریح و جهت برقراری ارتباط از آن استفاده می‌کنند.

در اپلیکیشن اینستا ایکس بعضی دیگر از افراد نیز به کسب درآمد و ارائه خدمات با توجه به مهارت‌های خود در آن می‌پردازند. ویژگی‌های اینستاگرام هر بار پس از آپدیت تغییر یافته و امکانات بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نسخه‌های غیررسمی و جدید اینستاگرام با نام‌های متفاوتی توسط طراحان حرفه‌ای ارائه شده است که بعضی از آنها کمک زیادی به کاربران می‌نماید. جهت آشنایی و دانلود اپلیکیشن اینستا ایکس ادامه مطلب را مطالعه کنید.

اپلیکیشن اینستا ایکس اینستاگرام با قابلیت‌های جدید است!

اپلیکیشن اینستا ایکس در سایت پی سی پلاس معرفی شده است، که با ارائه امکانات و ویژگی‌های جدید قابلیت برطرف کردن برخی از نقص‌های اینستاگرام را برای کاربران فراهم کرده است. امکان دانلود و استفاده رایگان از اپلیکیشن برای سیستم عامل‌های اندروید امکان پذیر است. امکان استفاده از قابلیت‌های جدید و متفاوت اپلیکیشن به زبان فارسی وجود دارد.

تاکنون بیش از یک میلیون کاربر به دانلود و نصب اپلیکیشن Insta X بر روی تلفن همراه خود پرداخته اند که با توجه به نظرات و نتایج استفاده آن‌ها امتیاز بالایی به برنامه اختصاص یافته است. طراحی فوق العاده و ویژگی‌های منحصر به فرد اینستا ایکس موجب شده است در بین سایر نسخه‌های مشهور اینستاگرامی به یک اپلیکیشن شناخته شده و محبوب در بین کاربران تبدیل شود. طراحی داخلی برنامه کاملا با اپلیکیشن اینستاگرام مشابه است و امکان استفاده از آن بسیار راحت و ساده می‌باشد.

در اپلیکیشن اینستا ایکس پست‌های اینستاگرام را دانلود کنید!

اپلیکیشن Insta X قابلیت دانلود و استفاده از پست‌های سایر کاربران در هر حساب کاربری را برای افراد فراهم می‌سازد. با استفاده از این نرم افزار فوق العاده به راحتی می‌توانید عکس‌ها و فیلم‌های پست شده در اینستاگرام را با بالاترین کیفیت و همچنین در سریع ترین زمان ممکن بارگیری نمایید. این قابلیت برای پست‌های چند صفحه‌ای نیز امکان پذیر است.

اپلیکیشن Insta X

پست‌های چند صفحه‌ای اینستاگرام به ترتیب دانلود شده و در گالری شما ذخیره خواهد شد. دیگر قابلیت‌های شما در اپلیکیشن Insta X زمان استفاده از وست‌ها امکان کپی کردن متن کپشن بدون دانلود پست می‌باشد. اشتراک گذاری مطالب و پست‌های اینستاگرام با استفاده از این اپلیکیشن برای تمامی برنامه‌های گوشی شما وجود دارد. این نرم افزار به شما در ارسال پست‌ها کمک نموده و لازم به دانلود دوباره مطالب نمی‌باشد.

در اپلیکیشن Insta X به دانلود و اشتراک گذاری استوری‌های اینستاگرامی بپردازید!

اپلیکیشن Insta X (اینستا ایکس) امکان دانلود سریع استوری‌های اینستاگرام را برای کاربران فراهم می‌سازد. در اپلیکیشن اینستاگرام تنها راه کپی و ضبط استوری‌ها اسکرین شات می‌باشد. شما می‌توانید با استفاده از این نرم افزار بی نظیر بدون گرفتن عکس و ویدیو از صفحه استوری اشخاص به بارگیری سریع مطالب بپردازید. اسکرین شات از صفحه استوری‌ها موجب پایین آمدن کیفیت عکس و فیلم‌ها می‌شود.

علاوه بر این دیگر فواید دانلود استوری‌ها مربوط به حذف نام کاربری دوست شما و سایر طراحی‌های داخلی اینستاگرام می‌باشد. به طور مثال قسمت نوشتن متن و ریپلای کردن استوری نیز با دانلود از طریق اینستا ایکس حذف می‌شود. قابلیت اختصاصی و جدید استوری اپلیکیشن Insta X برای استوری کردن موزیک‌های روی موبایل به صورت کلیپ‌های حرفه‌ای برای کاربران فراهم می‌باشد. این ویژگی با قالب‌های مختلف در دسترس است.

از اپلیکیشن اینستا ایکس برای ویرایش اختصاص استوریها بهره ببرید!

اپلیکیشن Insta X از قابلیت جاو یا عقب بردن زمان و تصویر ویدیو برای کاربران برخوردار است. با استفاده از این ویژگی دیگر نیازی نیست به دانلود و استفاده از اپلیکیشن‌های ادیتور و اصلاح ویدیوها بپردازید. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید تمامی قسمت‌های هر ویدیو را به راحتی تغییر دهید و سپس برای دوستان خود به اشتراک بگذارید.

دیگر قابلیت‌های در اپلیکیشن اینستا ایکس شما زمان ساخت استوری‌های حرفه ای شامل تنظیم سرعت ویدیوها و همچنین قرار دادن موزیک بدون استفاده از فیلترشکن می‌باشد. دیگر امکانات مربوط به استوری‌ها شامل پین کردن هایلایت‌ها در قسمت بیو می‌باشد. استوری‌های مورد علاقه خود را در ردیف اول بیوی خود قرار دهید تا کاربران زودتر آن را ببینند. امکان مشاهده کامل پست‌های IGTV بدون وارد شدن به ویدیو و تنها بر روی پست اینستاگرام وجود دارد.

اپلیکیشن Insta X از قابلیت آنفالویاب خودکار برخوردار است!

اپلیکیشن Insta X اینستا ایکس از قابلیت مربوط به متحرک سازی متن‌های موجود در استوری‌ها و پست‌ها برخوردار است. با استفاده از این ویژگی می‌توانید متون و نوشته‌های خود را با اموجی‌ها و متن‌های متحرک زیبا سازی نمایید. ویژگی آنفالویاب خودکار اپلیکیشن به شما در پیدا کردن افرادی که شما را آنفالو کرده‌اند کاربرد فراوانی دارد.

اپلیکیشن Insta X

آنفالویاب اپلیکیشن اینستا ایکس Insta X به صورت روزانه و هر ۱۰ ساعت یک بار به آپدیت اطلاعات حساب کاربری، لیست دوستان و افراد دنبال کننده شما می‌پردارد. زمان آنفالو یا ریمو شدن توسط یکی از کاربران به سرعت به شما اطلاع داده می‌شود. گزارشات ارائه شده در مورد آنفالویاب کاربران به صورت روزانه تفکیک شده و در قسمت تنظیمات مربوط به فالوورها برای شما در دسترس می‌باشد. می‌توانید لیست را هر زمان که بخواهید مطالعه کنید.

از حالت روح اپلیکیشن Insta X برای مخفی کردن آنلاین خود استفاده کنید!

اپلیکیشن Insta X جهت ایجاد فضایی راحت تر و به منظور ارائه امکانات بیشتر حالت روح را به کاربران ارائه داده است. از قابلیت روح می‌توانید زمان مشاهده استوری‌ها استفاده کنید. با بهره گیری از این قابلیت در اینستا ایکس می‌توانید نام خود را از لیست افرادی که استوری کاربر را دیده اند حذف نموده و گزارش دیده شدن استوری به دوستان داده نشود.

دیگر قابلیت‌های حالت روح اپلیکیشن Insta X شامل مشاهده لایوهای اینستاگرامی بدوت اطلاع شخص و سایر کاربران جوین شدن در آن می‌باشد. زمان مشاهده و دیدن پیام و سایر موارد ارسال شده از سوی دوستان خود، می‌توانید به راحتی آنها را ببینید و گزارش دیده شدن آن برای شخص مقابل مخفی بماند. مخفی ماندن این عملکردهای شما موجب می‌شود کاربران از آنلاین بودن شما در اینستاگرام اطلاع نداشته باشند.

در اپلیکیشن Insta X از مصرف بی رویه اینترنت خود جلوگیری کنید!

اپلیکیشن اینستا ایکس امکانات حالت شب را برای کاربران فراهم ساخته است. این ویژگی موجب می‌شود زمان استفاده از نرم افزار در مکان‌های تاریک و شب‌ها از اذیت شدن چشم کاربر جلوگیری شود. استفاده از تم سیاه علاوه بر جلوگیری از اذیت شدن چشم از زیبایی و تفاوت در مقایسه با سایر برنامه‌ها برخوردار است. اپلیکیشن Insta X به کاربران این امکان را می‌دهد تا در مصرف اینترنت و داده‌های تلفن همراه خود صرفه جویی نمایند.

در اپلیکیشن Insta X ویژگی بهینه سازی اینترنت با استفاده از اینستا باکس به این گونه می‌باشد که زمان بازگشایی اپلیکیشن تمامی ویدیوها و عکس‌های پست شده در اینستاگرام بدون بارگیری در لیست پست‌های جدید قرار می‌گیرد. جلوگیری از دانلود پست‌ها به شما در انتخاب پست‌های مورد نظر برای دانلود و مصرف نشدن بیش از حد اینترنت کمک می‌کند.

در اپلیکیشن اینستا ایکس به قرار دادن پس زمینه برای چت‌های خود بپردازید!

دانلود اینستا ایکس قابلیت تغییر زمینه و استفاده از عکس‌های مختلف را برای صفحه چت‌های اینستاگرام را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. زیبایی اپلیکیشن خود را با استفاده از ویژگی‌های منحصر به فرد طراحی داخلی نرم افزار چند برابر نمایید. فایل‌های در حال دانلود خود را مشاهده کنید و چند پست را از اکانت‌های مختلف به صورت همزمان بارگیری نمایید.

صداها، تصاویر و ویدیوهای دانلود شده هر کدام به صورت جدا در بخش مورد نظر خود قرار گرفته اند. برای دیدن هر پست دانلود شده به قسمت مورد نظر رفته و آن را مشاهده کنید.

ویژگی‌های اپلیکیشن Insta X اندروید؛

  • قابلیت دانلود پست‌ها و ویدیوهای چند صفحه ای
  • امکان کپی کردن کپشن هر پست و متن کامنت‌ها
  • حالت روح برای مخفی کردن مشاهدات خود از سایر کاربران
  • دارای قابلیت دانلود و اشتراک گذاری استوری‌ها
  • استفاده از قابلیت اختصاصی استوری برای ساخت کلیپ حرفه ای
  • دارای تم و حالت شب برای جلوگیری از اذیت شدن چشم کاربر
  • امکان پین کردن هایلایت‌های مورد علاقه خود در بیو
  • ویژگی آنفالویاب اپلیکیشن Insta X به صورت خودکار

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.