تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱
کد خبر : 10065

دارابی: ناشنوایان با رادیونما رسانه ملی را دنبال می‌کنند

دارابی: ناشنوایان با رادیونما رسانه ملی را دنبال می‌کنند

دارابی: ناشنوایان با رادیونما رسانه ملی را دنبال می‌کنند معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: لازم است مدیران استانی صدا و سیما، برنامه جامعی لازم برای تعاملی‌تر شدن و افزایش مخاطبان رادیونما در پیش بگیرند. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی دارابی معاون امور استان های صداوسیما در نامه‌ای خطاب به مدیران کل مراکز با اشاره به سه سال فعالیت رادیونمای مراکز اظهار کرد: سه سال از تأسیس رادیونمای مراکز ۳۳ گانه استانی می‌گذرد و در این مدت شاهد رشد مخاطب و اقبال عمومی به این رسانه تأثیرگذار بودیم، رسانه‌ای که با استفاده از تصویر، جان کلام را بر دل مخاطب رادیو می‌نشاند و روشی نوین برای خلق پیام است.
وی افزود: گام جدید رادیونما در عصر ارتباطات می‌تواند به شکوفایی بیش از پیش این رسانه بینجامد و آنچه در این مجالس حائز اهمیت است، بازشناسی رویکرد رادیونما به مثابه رسانه است.
معاون امور استان‌های رسانه ملی با بیان اینکه مدیران و برنامه‌سازان مراکز با ایجاد ساختارهای مشخص برنامه‌سازی و ارتباط متقابل بین صدا و تصویر می‌توانند به افزایش سهم رادیو در سبد رسانه‌ای مخاطبان اقدام کنند گفت: ..

دارابی: ناشنوایان با رادیونما رسانه ملی را دنبال می‌کنند

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: لازم است مدیران استانی صدا و سیما، برنامه جامعی لازم برای تعاملی‌تر شدن و افزایش مخاطبان رادیونما در پیش بگیرند.

دارابی: ناشنوایان با رادیونما رسانه ملی را دنبال می‌کنند – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی دارابی معاون امور استان های صداوسیما در نامه‌ای خطاب به مدیران کل مراکز با اشاره به سه سال فعالیت رادیونمای مراکز اظهار کرد: سه سال از تأسیس رادیونمای مراکز ۳۳ گانه استانی می‌گذرد و در این مدت شاهد رشد مخاطب و اقبال عمومی به این رسانه تأثیرگذار بودیم، رسانه‌ای که با استفاده از تصویر، جان کلام را بر دل مخاطب رادیو می‌نشاند و روشی نوین برای خلق پیام است.

وی افزود: گام جدید رادیونما در عصر ارتباطات می‌تواند به شکوفایی بیش از پیش این رسانه بینجامد و آنچه در این مجالس حائز اهمیت است، بازشناسی رویکرد رادیونما به مثابه رسانه است.

معاون امور استان‌های رسانه ملی با بیان اینکه مدیران و برنامه‌سازان مراکز با ایجاد ساختارهای مشخص برنامه‌سازی و ارتباط متقابل بین صدا و تصویر می‌توانند به افزایش سهم رادیو در سبد رسانه‌ای مخاطبان اقدام کنند گفت: این اقدام به ویژه در مورد نسل جوان اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی ادامه داد: در آستانه چهارمین سال فعالیت رادیونما، باید افزایش مخاطب، تعاملی شدن بیش از پیش، تأکید بر هنرهای جذابی مثل نقاشی و طراحی، خوشنویسی، شعر و داستان و همچنین هنرهای تجسمی که فرصت کمتری برای بروز رسانه‌ای داشته‌اند و جایگاه متعینی در رادیونما دارند بپردازیم.

دارابی با اشاره به ضرورت احیای رادیو قصه تصویری عنوان کرد: تصویرسازی برای نمایش‌های رادیویی و انتشار مکتوب اخبار و رویدادهای استانی، از دیگر ظرفیت‌های رادیونما است.

معاون امور استان‌های صدا و سیما گفت: این رسانه نوین می‌تواند علاوه بر جذب مخاطب عام، رسانه‌ای برای گروه‌های خاص مثل کم‌شنوایان و ناشنوایان هم باشد که از طریق تصاویر بتوانند صدای رسانه ملی را بشنوند.

"رادیو انتخابات" راه افتادنامزدهای جشنواره فجر در تلویزیون/ اختتامیه را زنده ببینید

وی در پایان از همه مدیران و دست‌اندرکاران رادیونمای استانی به ویژه معاونین صدای مراکز تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.