تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
کد خبر : 27905

تلویزیون شفاف شیائومی Mi TV LUX معرفی شد

تلویزیون شفاف شیائومی Mi TV LUX معرفی شد

تلویزیون شفاف شیائومی Mi TV LUX معرفی شد تلویزیون شفاف شیائومی Mi TV LUX با بهره‌گیری از یک پنل اولد شفاف ساخت ال جی،‌ چیپست مدیاتک ۹۶۵۰ و طراحی فوق باریک معرفی شد.
شرکت شیائومی شب گذشته در کنار دو گوشی می ۱۰ اولترا و ردمی کی ۳۰ اولترا خود، از نخستین تلویزیون OLED شفاف جهان نیز رونمایی کرد. ما در مورد تلویزیون شفاف شیائومی Mi TV LUX صحبت می‌کنیم.
تلویزیون شفاف شیائومی Mi TV LUX این تلویزیون از یک پنل اولد شفاف استفاده می‌کند که کاملاً پشت آن نمایان است. وقتی تلویزیون را روشن می‌کنید، آن مانند یک پنجره‌ی شفاف می‌ماند که تصاویر را در حالت شناور به نمایش می‌گذارد. تلویزیون شیائومی می تی وی لوکس ترنسپرنت ادیشن از یک پنل با ابعاد ۵۵ اینچ استفاده می‌کند. این پنل می‌تواند نسبت کنتراست ۱۵۰.۰۰۰:۱، خروجی رنگ ۱۰ بیت و پوشش ۹۳ درصدی از فضای رنگ DCI-P3 را ارائه کند. این پنل همچنین قادر به ارائه نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی است و الحاق حرکتی ۱۲۰Hz MEMC را نیز ارائه می‌کند. به ادعای شیائومی، نرخ پاسخگویی این تلویزیون فقط ۱ میلی‌ثانیه است.
شیائومی در قلب تپنده‌ی این تلویزیون هوشمند از چیپست MediaT..

تلویزیون شفاف شیائومی Mi TV LUX معرفی شد

تلویزیون شفاف شیائومی Mi TV LUX با بهره‌گیری از یک پنل اولد شفاف ساخت ال جی،‌ چیپست مدیاتک ۹۶۵۰ و طراحی فوق باریک معرفی شد.

شرکت شیائومی شب گذشته در کنار دو گوشی می ۱۰ اولترا و ردمی کی ۳۰ اولترا خود، از نخستین تلویزیون OLED شفاف جهان نیز رونمایی کرد. ما در مورد تلویزیون شفاف شیائومی Mi TV LUX صحبت می‌کنیم.

تلویزیون شفاف شیائومی Mi TV LUX

این تلویزیون از یک پنل اولد شفاف استفاده می‌کند که کاملاً پشت آن نمایان است. وقتی تلویزیون را روشن می‌کنید، آن مانند یک پنجره‌ی شفاف می‌ماند که تصاویر را در حالت شناور به نمایش می‌گذارد. تلویزیون شیائومی می تی وی لوکس ترنسپرنت ادیشن از یک پنل با ابعاد ۵۵ اینچ استفاده می‌کند. این پنل می‌تواند نسبت کنتراست ۱۵۰.۰۰۰:۱، خروجی رنگ ۱۰ بیت و پوشش ۹۳ درصدی از فضای رنگ DCI-P3 را ارائه کند. این پنل همچنین قادر به ارائه نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی است و الحاق حرکتی ۱۲۰Hz MEMC را نیز ارائه می‌کند. به ادعای شیائومی، نرخ پاسخگویی این تلویزیون فقط ۱ میلی‌ثانیه است.

تلویزیون شفاف شیائومی Mi TV LUX

شیائومی در قلب تپنده‌ی این تلویزیون هوشمند از چیپست MediaTek 9650 و پردازشگر تصویر Xiaomi AI Master Smart Engine استفاده کرده است که بیش از ۲۰ الگوریتم بهینه‌سازی و بهینه‌سازی اختصاصی برای ۵ سناریو مختلف را ارائه می‌کند. تلویزیون شیائومی Mi TV LUX همچنین به یک ویژگی صوتی به نام AI Master for Audio نیز مجهز است که می‌تواند با شناسایی نوع محتوای در حال پخش، یک حالت صوتی را برای آن انتخاب کند. سیستم صوتی این تلویزیون از Dolby Atmos نیز پشتیبانی می‌کند.

طراحی می تی وی لوکس است که آن را فوق‌العاده جذاب می‌کند. ضخامت پنل نمایشگر آن ۵.۷ میلی‌متر است و روی یک پایه‌ی گرد قرار دارد. بنابراین، بدیهیست که شما نمی‌توانید این تلویزیون را روی دیوار نصب کنید.

این تلویزیون نسخه‌ی سفارشی از رابط کاربری MIUI شیائومی را به خدمت گرفته است. رابط کاربری آن طوری طراحی شده که بتواند از حداکثر مزایای نمایشگر شفاف می تی وی لوکس استفاده کند. در اینجا یک حالت نمایشگر همیشه روشن نیز وجود دارد که وقتی تلویزیون استفاده نمی‌شود، یک نوشته و عکس را به نمایش می‌گذارد.

تلویزیون شفاف شیائومی Mi TV LUX

نمایشگر شفاف، فناوری کاملاً جدیدی نیست. این فناوری هم اکنون در دو پنل اولد و ال سی دی مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما شانس اینکه شما به بازار بروید و یک نمایشگر شفاف را بیابید بسیار کم است. زیرا محصولات زیادی در بازار وجود ندارد که از آن بهره ببرد. ال جی نیز سال گذشته یک تلویزیون شفاف را رونمایی کرد و وعده داد که در آینده آن را به تولید انبوه می‌رساند. با این حال، این شیائومی است که از رقیب قدرتمند کره‌ای خود جلو افتاده و موفق شده تلویزیون شفاف شیائومی Mi TV LUX را به تولید انبوه برساند. این درحالیست که شیائومی از یک پنل اولد شفاف که ساخت خود شرکت ال جی است، استفاده می‌کند.

تلویزیون شفاف شیائومی Mi TV LUX

تصویری که از پایه این تلویزیون منتشر شده، نشان می‌دهد مغز متمرکز و تمام ورودی‌ها روی آن سوار شده است. از جمله این ورودی‌ها می‌توان به چند درگاه HDMI، درگاه‌های USB، اپتیکال، شبکه و صوتی اشاره کرد.

پنل اولد شفاف ال جی چگونه کار می‌کند؟

عملکرد این نمایشگر با یک نمایشگر اولد معمولی تفاوت خاصی ندارد. به طور مثال در ویدیوی زیر می‌توانید نحوه عملکرد نمونه اولیه تولید شده نمایشگر شفاف LG که سال گذشته معرفی شده بود را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو

-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.