تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
کد خبر : 23221

به همت کانون پرورش فکری خراسان رضوی برگزار می‌شود؛ شب شعر رضوی در جوار آستان امام رئوف

به همت کانون پرورش فکری خراسان رضوی برگزار می‌شود؛ شب شعر رضوی در جوار آستان امام رئوف

کافه دانش: نشست شعرخوانی شاعران با عنوان «شوق حضور» در آستانه میلاد امام رضا(ع) از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از جوار حرم رضوی به صورت برخط(آنلاین) پخش می‌شود. به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، به گفته‌ی ابراهیم زره‌ساز مدیرکل کانون استان خراسان رضوی این برنامه به مناسبت دهه کرامت …

کافه دانش: نشست شعرخوانی شاعران با عنوان «شوق حضور» در آستانه میلاد امام رضا(ع) از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از جوار حرم رضوی به صورت برخط(آنلاین) پخش می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، به گفته‌ی ابراهیم زره‌ساز مدیرکل کانون استان خراسان رضوی این برنامه به مناسبت دهه کرامت و میلاد با سعادت امام هشتم(ع) با حضور شاعران برجسته کشوری و اعضا و مربیان مراکز کانون سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این محفل معنوی و ادبی که ساعت ۱۷ روز ۱۱ تیر۱۳۹۹ برگزار می‌شود تعدادی از شاعران به خوانش آثار خود در مدح و منقبت حضرت ثامن الحجج(ع) و ائمه اطهار(ع) می‌پردازند و هم‌زمان نیز از طریق پرتال کانون به نشانی live.kpf.ir/ch/ziyarat  به صورت زنده پخش می‌شود.

مدیرکل کانون استان خراسان رضوی هم‌چنین یادآور شد: با توجه به فضای موجود و محدویت‌های اعمال شده، تلاش کردیم بستری برای ارتباط و عرض ارادت به ساحت حضرت ثامن الحجج (ع) در کنار بارگاه نورانی برای عاشقان و دلباختگان آن حضرت در فضای مجازی فراهم شود.

انتشار: کوروش جم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.