تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱:۵۰
کد خبر : 19429

به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)؛ مسابقه کتاب‌خوانی «کتاب آفتاب» در کانون برگزار می‌شود

به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)؛ مسابقه کتاب‌خوانی «کتاب آفتاب» در کانون برگزار می‌شود

کافه دانش: همزمان با سی و یکمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران مسابقه کتاب‌خوانی با عنوان «کتاب آفتاب» را ویژه نوجوانان برگزار می‌کند. به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مسابقه با موضوع روایت زندگی امام خمینی(ره) و به‌منظور آشنایی نوجوانان با زندگی، …

کافه دانش: همزمان با سی و یکمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران مسابقه کتاب‌خوانی با عنوان «کتاب آفتاب» را ویژه نوجوانان برگزار می‌کند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مسابقه با موضوع روایت زندگی امام خمینی(ره) و به‌منظور آشنایی نوجوانان با زندگی، رفتار و منش بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

بر اساس این خبر کتاب «امام خمینی(ره)» به قلم‌ زنده‌یاد امیرحسین فردی از انتشارات مدرسه به عنوان منبع معرفی شده  است و نوجوانان علاقه‌مند می‌توانند به پرسش‌های چهار گزینه‌ای مطرح شده در پیوست این خبر پاسخ دهند.

بر همین اساس علاقه‌مندان می‌توانند نسخه متنی این کتاب را از نشانی ۸۵۸۲۰https://fidibo.com/book/ و فایل شنیداری آن با خوانش مجید سعدآبادی را نیز از این نشانی اینترنتی ۸۶۲۱۲https://fidibo.com/book/ تهیه کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه‌ی کتاب‌خوانی «کتاب آفتاب» تا روز ۲۵ خرداد می‌توانند پاسخ پرسش‌ها را از طریق پیام‌رسان واتس‌اپ به شماره ۰۹۰۲۴۰۰۱۳۹۶ ارسال کنند.

انتشار: کوروش جم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.