تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۳:۲۶
کد خبر : 19786

به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی؛ دیدار مدیرعامل سازمان با کارکنان اداره روابط عمومی

به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی؛ دیدار مدیرعامل سازمان با کارکنان اداره روابط عمومی

کافه دانش: مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری به مناسبت روز ارتباطات با حضور در اداره روابط عمومی این سازمان ضمن تقدیر از اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در روابط عمومی با با پرسنل این اداره گفتگو کرد. به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، در این دیدار صمیمانه، دکتر محمد فرجود، مدیرعامل …

کافه دانش: مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری به مناسبت روز ارتباطات با حضور در اداره روابط عمومی این سازمان ضمن تقدیر از اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در روابط عمومی با با پرسنل این اداره گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، در این دیدار صمیمانه، دکتر محمد فرجود، مدیرعامل سازمان با حضور در اداره روابط عمومی، ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی در خصوص جدیدترین اقدامات و فعالیت‌های این اداره نیز به گفتگو پرداختند.
مدیرعامل سازمان در این گفتگو با اشاره به توسعه فعالیت‌های ارتباطی به عنوان بخش مهمی از اقدامات این اداره، اظهار کرد: اقدامات روابط عمومی در حوزه ارایه اطلاعات و گسترش آن در شبکه‌های اجتماعی حائز اهمیت است. همچنین می‌بایست در حوزه ارتباط با شهروندان و ارایه تصویر مثبتی از فعالیت‌های پرشمار سازمان پرداخت و به ساخته شدن برند سازمان و محصولات برجسته آن مثل سامانه «تهران من» اهتمام ورزید.

انتشار: کوروش جم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.