تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
کد خبر : 7841

باکس نمایشی انقلاب تلویزیون در اختیار مجید مظفری

باکس نمایشی انقلاب تلویزیون در اختیار مجید مظفری

باکس نمایشی انقلاب تلویزیون در اختیار مجید مظفری مجید مظفری و آثارش از فردا به تلویزیون می‌آیند. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، بخش صحنه‌گران در قالب باکس انقلاب به مرور آثار مجید مظفری بازیگر سینما و تلویزیون می‌پردازد.
مجید مظفری، بازیگر سینما و تلویزیون متولد سال ۱۳۲۹ در تهران است. وی فعالیت خود را با بازی در تئاتر در سال ۱۳۵۰ آغاز کرده و فعالیت سینمایی‌اش را با ایفای نقش در فیلم “شهر قصه” در سال۱۳۵۲ شروع کرد.
مظفری، برای بازی در فیلم “مسافران” برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و برای بازی در فیلم‌های “سگ‌کشی”، “جنگ نفت‌کش‌ها” و “سایه‌های هجوم” کاندیدای بهترین بازیگر از جشنواره فیلم فجر شد.
فیلم‌های “جنگ نفتکش‌ها”، “آوار”، “در مسیر تند باد”، “ساوالان”، “کشتی آنجلیکا”، “تشکیلات” و “تنوره دیو” آثاری‌اند که با بازی این بازیگر به ترتیب از شنبه ۱۲ بهمن‌ماه تا جمعه ۱۸ بهمن‌ماه ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش شده و در ساعت ۰۳:۰۰ و۰۸:۰۰ روز بعد بازپخش می‌شوند.
“کتونی زرنگی” از امشب سریال تلویزیون + عکسدر ایام مبارک دهه فجر فیلم‌های ساعت ۱۳ و ۲۱..

باکس نمایشی انقلاب تلویزیون در اختیار مجید مظفری

مجید مظفری و آثارش از فردا به تلویزیون می‌آیند.

باکس نمایشی انقلاب تلویزیون در اختیار مجید مظفری – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، بخش صحنه‌گران در قالب باکس انقلاب به مرور آثار مجید مظفری بازیگر سینما و تلویزیون می‌پردازد.

مجید مظفری، بازیگر سینما و تلویزیون متولد سال ۱۳۲۹ در تهران است. وی فعالیت خود را با بازی در تئاتر در سال ۱۳۵۰ آغاز کرده و فعالیت سینمایی‌اش را با ایفای نقش در فیلم "شهر قصه" در سال۱۳۵۲ شروع کرد.

مظفری، برای بازی در فیلم "مسافران" برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و برای بازی در فیلم‌های "سگ‌کشی"، "جنگ نفت‌کش‌ها" و "سایه‌های هجوم" کاندیدای بهترین بازیگر از جشنواره فیلم فجر شد.

فیلم‌های "جنگ نفتکش‌ها"، "آوار"، "در مسیر تند باد"، "ساوالان"، "کشتی آنجلیکا"، "تشکیلات" و "تنوره دیو" آثاری‌اند که با بازی این بازیگر به ترتیب از شنبه ۱۲ بهمن‌ماه تا جمعه ۱۸ بهمن‌ماه ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش شده و در ساعت ۰۳:۰۰ و۰۸:۰۰ روز بعد بازپخش می‌شوند.

"کتونی زرنگی" از امشب سریال تلویزیون + عکس

در ایام مبارک دهه فجر فیلم‌های ساعت ۱۳ و ۲۱ شبکه نمایش، در باکس انقلاب این شبکه پخش خواهند شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.