تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۴:۴۳
کد خبر : 21002

بازدید سرزده مدیرعامل از شعبه قائم مقام فراهانی

بازدید سرزده مدیرعامل از شعبه قائم مقام فراهانی

کافه دانش: دکتربرات کریمی، مدیرعامل بانک دی، به صورت سرزده از شعبه قائم مقام فراهانی بازدید و با کارکنان و مشتریان این شعبه دیدار و گفت و گو کرد. به گزارش روابط عمومی بانک دی، کریمی در جریان این بازدید ضمن قدردانی از  تلاش های کارکنان خدوم شعبه قائم مقام فراهانی برای تحقق اهداف بانک …

کافه دانش: دکتربرات کریمی، مدیرعامل بانک دی، به صورت سرزده از شعبه قائم مقام فراهانی بازدید و با کارکنان و مشتریان این شعبه دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک دی، کریمی در جریان این بازدید ضمن قدردانی از  تلاش های کارکنان خدوم شعبه قائم مقام فراهانی برای تحقق اهداف بانک گفت: همکاران در شعب با تسلط بر بخشنامه ها، تعامل مناسب و سرعت عمل در ارائه خدمات به مشتریان، بازاریابی و جذب منابع ارزان قیمت و تمرکز بر وصول مطالبات پرونده های اعتباری می توانند زیرساخت های یک شعبه موفق را استحکام بخشند و در تحقق اهداف عالی بانک، نقش آفرین باشند.
کریمی به اهمیت رابطه تعادلی منابع و مصارف در شعب تاکید کرد و گفت: در سالیان اخیر بیشترین تمرکز شعب معطوف به جذب منابع بوده است که باید تلاش شود با ایجاد تغییر نگرش کارکنان به شعبه به عنوان یک سوپرمارکت مالی و در نظر گرفتن هزینه – درآمد در مسیر سود دهی گام برداشت و بخش قابل توجهی از منابع را به اعطای تسهیلات در چارچوب مقررات اختصاص داد.
وی با بیان این که تلاش در راستای کاهش مطالبات، حرکت در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی است، افزود: افزایش مطالبات غیرجاری بانک ها موجب افزایش نقدینگی و تورم شده و به دلیل کاهش فرصت های سرمایه گذاری در درازمدت بر نرخ رشد اقتصادی کشور تاثیر منفی می گذارد.
مدیر عامل بانک دی با اشاره به دستاوردهای چشمگیر بانک در زمینه کاهش مطالبات تاکید کرد: پیگیری وصول مطالبات باید با جدیت بیشتری دنبال شود تا ضمن افزایش نقدینگی بانک، امکان بازگشت این منابع به چرخه اقتصادی کشور فرآهم شود.
گفتنی است در این بازدید که با همراهی سید حسین میناکار، مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت، ابوالفضل رضایی، مدیر امور شعب و جواد افتخاری، رییس اداره بازاریابی و بانکداری شرکتی انجام شد، مدیرعامل بانک دی ضمن ارزیابی شاخص های برنامه عملیاتی شعبه در حوزه‌های تجهیز و تخصیص منابع و وصول مطالبات، به گفت و گو و تبادل نظر با همکاران و مشتریان شعبه پرداخت.

انتشار خبر: کوروش جم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.