تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
کد خبر : 24793

امیری مطرح کرد؛ فرمول همسان سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد

امیری مطرح کرد؛ فرمول همسان سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد

عضو هیأت مدیره کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: فرمول متناسب با توان و ظرفیت مالی سازمان تأمین اجتماعی برای همسان سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد. به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا امیری عضو اصلی هیأت مدیره کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیران سازمان …

عضو هیأت مدیره کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: فرمول متناسب با توان و ظرفیت مالی سازمان تأمین اجتماعی برای همسان سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا امیری عضو اصلی هیأت مدیره کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی، اظهار کرد: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مطالبه چندین ساله جامعه بازنشستگان بود که با اقدام تاریخی هیأت دولت در پرداخت بخش قابل توجهی از مطالبات سازمان تأمین اجتماعی به مرحله اجرا رسید.

امیری بیان کرد: ما به عنوان نمایندگان جامعه شریف بازنشستگان از حدود ۱۰ سال پیش تاکنون همواره به دنبال تحقق متناسب‌ سازی حقوق بازنشستگان بودیم که امروز شاهد اجرای قوانین مربوط به متناسب سازی هستیم.

وی با بیان اینکه روش‌های مختلفی برای اجرای متناسب‌ سازی قابل تصور است، گفت: هر روش هزینه‌های متفاوتی خواهد داشت و در طول ماه‌های اخیر ما با همفکری و مشورت مدیرعامل و سایر مدیران و کارشناسان تأمین اجتماعی بر روی فرمولی که متناسب با توان و ظرفیت مالی سازمان تأمین اجتماعی و ظرفیتی که با دریافت سهام شرکت‌های دولتی در این سازمان ایجاد می‌شود، به توافق رسیدیم.

امیری با بیان اینکه قطعا با اجرای متناسب‌سازی حقوق نیز وضعیت معیشت بازنشستگان به شرایط مطلوب نمی‌رسد، افزود: با اجرایی شدن متناسب‌سازی قدرت خرید تضعیف شده بازنشستگان تا حدودی احیا می‌شود و امیدواریم شرایط زندگی این عزیزان نسبت به ماه‌های گذشته بهبود یابد.

رئیس هیأت مدیره کانون بازنشستگان استان مرکزی متناسب‌سازی را یکی از مطالبات برحق بازنشستگان از سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و ادامه داد: امیدواریم احیای شورای عالی تأمین اجتماعی نیز که در دستور کار هیأت دولت است هر چه زودتر به نتیجه رسیده و لایحه مربوطه با نظر مساعد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد تا در دولت تدبیر و امید شاهد تحقق یکی دیگر از خواسته‌های اصلی بازنشستگان و کارگران و همچنین کارفرمایان باشیم.

انتشار: مهران احمدی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.