تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴
کد خبر : 4262

اخبار جعبه جادو| بازپخش سخنان سیدحسن نصرالله درباره شهادت سردار سلیمانی

اخبار جعبه جادو| بازپخش سخنان سیدحسن نصرالله درباره شهادت سردار سلیمانی

اخبار جعبه جادو| بازپخش سخنان سیدحسن نصرالله درباره شهادت سردار سلیمانی سخنرانی اخیر دبیرکل حزب الله لبنان امشب از شبکه افق بازپخش می‌شود. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، اخبار کوتاهی از شبکه‌های سیما را در ادامه می‌بینید:
افسانه‌ای از کشور یونان در “افسون افسانه” رادیو نمایش
این هفته در برنامه “افسون افسانه”، افسانه‌ای از کشور یونان به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود. در برنامه “افسون افسانه” افسانه‌ای از کشور یونان به نام «میداسِ دست طلا» را خواهید شنید.
در خلاصه داستان این افسانه آمده است: در گذشته‌های دور پادشاهی در کشور یونان زندگی می‌کرد به نام “میداس” که به عدالت و شجاعت مشهور بود اما تا حد زیادی طمعکار بود و دوست داشت طلاهای خزانه را چند برابر کند؛ به همین دلیل به معبد می‌رود و از خدای آرزوها می‌خواهد تا به او قدرت بدهد که به هرچه دست می‌زند تبدیل به طلا می‌شود و سرانجام این آرزویش برآورده می‌شود. اما تحقق این آرزو مشکلاتی را به همراه دارد که زندگی را برای “میداس” طاقت فرسا می‌کند.
“میداس دست طلا” با تنظیم رادیویی سهیلا خدادادی، روایت فریبا متخصص و با هنرمن..

اخبار جعبه جادو| بازپخش سخنان سیدحسن نصرالله درباره شهادت سردار سلیمانی

سخنرانی اخیر دبیرکل حزب الله لبنان امشب از شبکه افق بازپخش می‌شود.

اخبار جعبه جادو| بازپخش سخنان سیدحسن نصرالله درباره شهادت سردار سلیمانی – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، اخبار کوتاهی از شبکه‌های سیما را در ادامه می‌بینید:

افسانه‌ای از کشور یونان در "افسون افسانه" رادیو نمایش

این هفته در برنامه "افسون افسانه"، افسانه‌ای از کشور یونان به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود. در برنامه "افسون افسانه" افسانه‌ای از کشور یونان به نام «میداسِ دست طلا» را خواهید شنید.

در خلاصه داستان این افسانه آمده است: در گذشته‌های دور پادشاهی در کشور یونان زندگی می‌کرد به نام "میداس" که به عدالت و شجاعت مشهور بود اما تا حد زیادی طمعکار بود و دوست داشت طلاهای خزانه را چند برابر کند؛ به همین دلیل به معبد می‌رود و از خدای آرزوها می‌خواهد تا به او قدرت بدهد که به هرچه دست می‌زند تبدیل به طلا می‌شود و سرانجام این آرزویش برآورده می‌شود. اما تحقق این آرزو مشکلاتی را به همراه دارد که زندگی را برای "میداس" طاقت فرسا می‌کند.

"میداس دست طلا" با تنظیم رادیویی سهیلا خدادادی، روایت فریبا متخصص و با هنرمندی ایوب آقاخانی، محمدرضا قلمبر، شهیندخت نجف‌زاده، محمد یگانه، کارگردانی بهرام سروری‌نژاد، افکتوری نازنین حسن‌پور، صدابرداری مجید آیینه و تهیه‌کنندگی زهرا عبدالله‌زاده.

پنجشنبه بیست و ششم دی‌ماه، ساعت ۲۲:۴۵ از رادیو نمایش پخش می‌شود و تکرار آن را روز جمعه ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه است.

از زندگی در خانواده لائیک تا ازدواج با شیعه اثنی عشری

پنجمین قسمت مجموعه مستند "آفتابگردان" و ادامه گفت‌وگو با نیکی هارمان بانوی مسلمان هلندی، امشب چهارشنبه از شبکه افق پخش می‌شود. نیکی هارمان بانوی مسلمان هلندی است که بعد از پذیرش آیین اسلام و مذهب تشیع، نام خود را به فاطمه تغییر داد. او در خانواده‌ای لائیک به دنیا آمد اما از همان کودکی به دنبال واقعیت بود و می‌دانست حقیقتی ناب در جهان وجود دارد و نمی‌توان بدون دین زندگی کرد. نیکی هارمان سرانجام توانست با بررسی‌هایی که داشت، دین اسلام را به عنوان آیین حق بشناسد و با کمال میل آن را بپذیرد.

بعد از ازدواجش با مردی ایرانی، اکنون در کشورمان زندگی می‌کند که در این قسمت با همسر وی نیز گفت‌وگو شده است. انسیه طبقی تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجموعه مستند "آفتابگردان" را بر عهده دارد که پنجمین قسمت آن را می‌توانید امروز چهارشنبه ۲۵ دی ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه افق ببینید.

بررسی ابعاد سیاسی و رسانه‌ای انتقام سخت در شبکه ۴

گفت‌وگوی زنده سیاسی شبکه چهار سیما امشب به موضوع «ابعاد سیاسی، رسانه ای و بین‌المللی انتقام سخت» اختصاص یافته است.

مجله زنده تلویزیونی "رو در رو" با اجرای مراد عنادی امشب (۲۵ دی‌ماه) ساعت ۱۹ با موضوع «ابعاد سیاسی، رسانه‌ای و بین‌المللی انتقام سخت» روی آنتن می‌رود. سعدالله زارعی و مجتبی امانی از کارشناسان مسائل غرب آسیا میهمانان این گفت‌وگوی زنده تلویزیونی خواهند بود.

برنامه گفت‌وگو محور "رو در رو" با حضور کارشناسان خبره هر هفته و در قالب گفت‌وگوی زنده تلویزیونی، به بررسی مهمترین موضوعات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور و جهان می‌پردازد.

مدت زمان این برنامه ۶۰ دقیقه است و از بخش‌های مختلفی همچون: گفت‌وگو، مستند ترکیبی و ارتباط تلفنی تشکیل شده است.

"رو در رو" به تهیه‌کنندگی شهریار افشاری‌پور، چهارشنبه‌ها ساعت ۱۹ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

پخش سخنان سیدحسن نصرالله برای شهادت سردار سلیمانی

۲۲ دی‌ماه امسال سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت هفتمین روز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مطالب مهمی ایراد کرد.

او گفت: پاسخ به جنایت آمریکا را نمی‌توان در یک عملیات خلاصه کرد و این راه ادامه خواهد داشت؛ تصمیم پاسخ دادن به آمریکا بیانگر شجاعت و شهامت بی‌نظیر ایران است.

مشروح کامل این سخنرانی، چهارشنبه (۲۵ دی‌ماه) ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه افق سیما می‌رود.

مهران‌ رجبی: قهر با تلویزیون کودکانه است/ اگر من از تلویزیون بروم هیچ‌چیزی از خانه مردم کم نمی‌شودفقیهه سلطانی: تحریم فجر و تلویزیون فقط ترامپ را خوشحال می‌کند!/ سالن‌های تئاتر در اختیار مافیاست

روایتی از جنگ با داعش در شبکه یک

مستند "آواره" کاری از گروه مستند روایت فتح به کارگردانی مصطفی حریری روایتی از کردهای شیعه عراق که در جنگ با داعش مسلح شده‌اند و در قالب حشدالشعبی با داعش می‌جنگند.

‌حریری کارگردان این اثر با اشاره به اینکه این فیلم جنگی نیست اما درباره جنگ است، گفت: کابوس‌ها از جایی که انتظارش را نداری شروع و طوری فراگیر می‌شوند که گویی از ابتدا چیزی جز کابوس وجود نداشته است.

وی ادامه داد: من تلاش کردم بحران‌های انسانی در تمامی ابعاد را مورد بررسی قرار بدهم. به عبارتی دیگر برای من بحران‌ها مهم هستند و بیشتر بحران‌ها را سوژه خود قرار می‌دهم.

در زمان عملیات فلوجه برای پیگیری سوژه دیگری به عراق رفتم، پیگیری آن سوژه با وقفه روبرو شد و در این وقفه، من روایت‌هایی درباره کردهای فیلی شیعه شنیدم. طایفه‌ای از کردها که هم در ایران و هم در عراق حضور دارند و در زمان صدام، بسیاری از آنها قتل عام شدند و بسیاری دیگر به ایران فرار کردند.

حریری گفت: طایفه کردهای فیلی یگانی نظامی در حشدالشعبی تشکیل داده بودند و با داعش می‌جنگیدند؛ داستان فیلم درباره این قوم، جنگشان با داعش و آوارگی آنها است؛ که حول محور زندگی ابوجمال الفیلی یکی از فرماندهان می‌چرخد.

علاقه‌مندان می‌توانند این مستند را از شبکه یک سیما پنجشنبه ۲۵ دی‌ماه بعد از اذان مغرب به تماشا بنشینید.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.