تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
کد خبر : 12138

اخبار جعبه جادو| ادامه ساخت سریال دفاع‌مقدسی تلویزیون در شرایط سیلابی/ سریال‌ جدید آی‌فیلم + عکس‌

اخبار جعبه جادو| ادامه ساخت سریال دفاع‌مقدسی تلویزیون در شرایط سیلابی/ سریال‌ جدید آی‌فیلم + عکس‌

اخبار جعبه جادو| ادامه ساخت سریال دفاع‌مقدسی تلویزیون در شرایط سیلابی/ سریال‌ جدید آی‌فیلم + عکس‌ تصویربرداری فصل دوم “ایل‌دا” در حالی ادامه دارد که ستاد بحران، شرایط سیلابی لرستان را متذکر شده است. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، اخبار کوتاه رادیو و تلویزیون را در ادامه بخوانید:
“از سرنوشت” به تعویق افتاد
آخرین قسمت از فصل دوم سریال “از سرنوشت” به کارگردانی علی‌رضا بذرافشان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان به دلیل مصادف شدن با شب شهادت امام علی‌النقی‌الهادی (ع)؛ پنجشنبه ۸ اسفند از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. با توجه به پخش آخرین قسمت از فصل دوم سریال «از سرنوشت» در روز پنجشنبه؛ خلاصه هفتگی این سریال چهارشنبه ۷ اسفند روانه آنتن می‌شود. این سریال کاری است از گروه فیلم و سریال شبکه ۲ که در سه فصل تولید می‌شود و دو فصل آن در روزهای گذشته تقدیم مخاطبان این شبکه شده است. محوریت داستان «از سرنوشت» رفاقت هاشم و سهراب دو پسربچه‌ بی‌سرپرست است. این دو از کودکی در این مرکز زندگی می‌کنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می‌رسند. آنها که آرزوهای بزرگی را در سر می‌پرورانند، فراز و نش..

اخبار جعبه جادو| ادامه ساخت سریال دفاع‌مقدسی تلویزیون در شرایط سیلابی/ سریال‌ جدید آی‌فیلم + عکس‌

تصویربرداری فصل دوم "ایل‌دا" در حالی ادامه دارد که ستاد بحران، شرایط سیلابی لرستان را متذکر شده است.

اخبار جعبه جادو| ادامه ساخت سریال دفاع‌مقدسی تلویزیون در شرایط سیلابی/ سریال‌ جدید آی‌فیلم + عکس‌ – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، اخبار کوتاه رادیو و تلویزیون را در ادامه بخوانید:

"از سرنوشت" به تعویق افتاد

آخرین قسمت از فصل دوم سریال "از سرنوشت" به کارگردانی علی‌رضا بذرافشان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان به دلیل مصادف شدن با شب شهادت امام علی‌النقی‌الهادی (ع)؛ پنجشنبه ۸ اسفند از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. با توجه به پخش آخرین قسمت از فصل دوم سریال «از سرنوشت» در روز پنجشنبه؛ خلاصه هفتگی این سریال چهارشنبه ۷ اسفند روانه آنتن می‌شود. این سریال کاری است از گروه فیلم و سریال شبکه ۲ که در سه فصل تولید می‌شود و دو فصل آن در روزهای گذشته تقدیم مخاطبان این شبکه شده است. محوریت داستان «از سرنوشت» رفاقت هاشم و سهراب دو پسربچه‌ بی‌سرپرست است. این دو از کودکی در این مرکز زندگی می‌کنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می‌رسند. آنها که آرزوهای بزرگی را در سر می‌پرورانند، فراز و نشیب‌های زندگی‌شان محور روایت‌ اتفاقات این سریال می‌شود.

در این سریال بازیگرانی چون حسین پاکدل، علی‌رضا آرا، پوریا پورسرخ، علی‌رضا استادی، مجید واشقانی، لیلا بلوکات، شبنم فرشادچو، مائده طهماسبی، سیدمهرداد ضیایی، فاطیما بهارمست، مرضیه موسوی و دارا حیایی و کیسان دیباج (در نقش هاشم و سهراب) و … نقش‌آفرینی می‌کنند. «از سرنوشت» به قلم محمدمهدی سلطانی و روح‌الله صدیق نگاشته شده ساعت ۲۱:۳۰ روانه آنتن می‌شود؛ ساعت بازپخش این مجموعه ۱:۳۰ بامداد، ۱۲:۱۵ و ۱۶:۱۵ خواهد بود.

سریال «زندگی شگفت‌انگیز است» از یکشنبه ۴ اسفند جایگزین این سریال تلویزیونی می‌شود؛ این مجموعه کمدی قصه زندگی زوج جوانی به نام‌‎های روزبه و سیمین را روایت می‌کند. آنها قصد جدایى از هم را دارند، اما طولی نمی‌‌کشد که اتفاق شگفت‌‌انگیزى آن دو را در مسیر تازه‌‌ای قرار می‌‌دهد و …

سریال «زندگی شگفت‌انگیز است» به کارگردانی مجتبی چراغعلی و تهیه‎کنندگی عبدالرضا فیروزان از شبکه دو سیما پخش می‎شود. حمید لولایی، مهران رجبی، سحر ولدبیگی، رضا داوودنژاد، نگین معتضدی، آرش نوذری، خشایار راد، ساناز سماواتی، فرهاد بشارتی، افسانه ناصری، کیمیا گیلانی، فاطمه شکری، ماهان عبدی، ندا دیبا، پریسا رضایی، غلامرضا رضایی، مهدی طهرانی، مهدی دانایی مقدم و بازیگر خردسال مانی فیروزان در این سریال به ایفای نقش پرداختند.
این سریال شنبه تا چهارشنبه، ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه ۲ سیما روی آنتن می‎رود.

ادامه تصویربرداری «ایل دا» در شرایط سیلابی لرستان

علی‌رضا سبط احمدی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «ایل دا» درباره ادامه تصویربرداری در منطقه لرستان با توجه به اعلام هواشناسی گفت: تصویربرداری فاز دوم سریال همچنان ادامه دارد. گروه مشغول تصویربرداری صحنه‌های مربوط به ارتفاعات روستاهای رباط و ریمله در اطراف خرم‌آباد است.

وی ادامه داد: با توجه به اعلام شرایط بحرانی بارش توسط ستاد بحران استان، همچنان گروه در تلاش است تا بخش‌های مربوط به ارتفاعات را تصویربرداری کنیم و زمان را از دست ندهیم. سیلابی شدن منطقه اعلام شده است اما با توجه به زمانبندی و هزینه‌های گزاف تولید مجبور به ادامه تصویربرداری در شرایط سخت جوی با همکاری همه عواملیم.

سبط احمدی درباره اتمام بازی تعدادی از بازیگران گفت: تاکنون بازی پوریا پورسرخ، کورش سلیمانی و خسرو شهراد به اتمام رسیده است.

«ایل‌دا» یکی از مجموعه‌های پربازیگر و از تولیدات سیما فیلم است. در این مجموعه بیش از ۳۵ بازیگر حرفه‌ای سینما و تلویزیون با گریم‌های متفاوت فعالند. همچنین بیش از ۱۰۰ بازیگر تلویزیون و تئاتر لرستان در این مجموعه به ایفای نقش می‌پردازند.

«ایل‌دا» در گروه فیلم و سریال مرکز سیما فیلم و به تهیه‌کنندگی سید علی‌رضا سبط احمدی و کارگردانی راما قویدل به نویسندگی نوشین پیرحیاتی در حال تولید است. بازیگران این سریال عبارتند از: مجید مظفری (صالح خان)، پوریا پورسرخ (ایرج)، فاطمه گودرزی (دا گل)، خسرو شهراز (نصیر خان)، علی دهکردی (دکتر هوشنگ)، جعفر دهقان (کاکاوند)، کاظم هژیر آزاد (شیر علی خان)، کوروش سلیمانی (شیرزاد)، امیرمحمد زند (فرهاد)، غلامرضا علی‌اکبری (شیخ رحیم)، سینا رازانی (کریم)، مهدی صبایی (منصور)، شهین تسلیمی (بی بی)، مسعود چوبین (مثقالی)، رضا نجفی (عمو برفی)، مژگان صابری (هاویر)، بهروز چاهل (دکتر هندی)، محمدصادق ملک (جابر و قادر)، سیامک ادیب (قباد)، معصومه بافنده (آساره) پویان گنجی (یاور)، دریا مرادی دشت (گندم)، زینب قادری (گلاره)، مسعود امین ناجی (بهادر)، طیبه دوست (زیور)، منصور نواصری (کامل)، امید محمدنژاد (کیومرث)، فاطمه آقابابایی (ننه نازار)، مهدی افشار (گروهبان واحدی)، ناهید عساکره (راحیل)، سید امیرسالار قوامی (سیاوش) و یاسین مسعودی (امید) در سریال ایلدا ایفای نقش خواهند کرد.

۲ انتصاب تازه در شبکه ۱ سیما

با حکم مجید زین‌العابدین، مدیر شبکه ۱ سیما "پژمان محمدی"به سمت قائم مقام و "شاکر واثقی" به سمت مدیر طرح و برنامه شبکه یک سیما منصوب شدند. پژمان محمدی، قائم مقام تازه شبکه ۱، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت و از سال ۱۳۷۸ در حوزه‌های مختلف صداوسیما مشغول به خدمت بوده است. محمدی پیش از این سمت‌هایی چون: مدیریت تولید و فنی شبکه ۳ و مدیریت پخش شبکه ۵ را برعهده داشته و قبل از این به عنوان مشاور مدیر کنونی شبکه یک سیما فعالیت می‌کرده است. شاکر واثقی که امروز به سمت مدیر طرح و برنامه شبکه ۱ منصوب شد، فارغ‌التحصیل دکترای ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی است. از سوابق اجرایی واثقی می‌توان به: ریاست فرهنگسرای رسانه، معاونت مدیرکل برنامه‌ریزی محتوایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و مشاور رسانه‌ای رئیس دانشگاه صداوسیما و مدیریت روابط عمومی این دانشگاه نام برد.

سریال جدید در راه آی‌فیلم/ آغاز پخش «در میان خاکستر»

سجاد امیریزدانی نویسنده و کارگردان از پخش سریال «در میان خاکستر» برای اولین‌بار در آی‌فیلم خبر داد. نویسنده و کارگردان این سریال گفت: «در میان خاکستر» که تصویربرداری آن در مهر ۱۳۹۵ آغاز و در دی‌ماه همان سال به اتمام رسیده، قرار است از ۸ اسفند در آی‌فیلم روی آنتن برود.

امیریزدانی درباره فیلمنامه این سریال توضیح داد: فیلمنامه «در میان خاکستر» بر اساس واقعیت نوشته شده است. پس از تحقیق و مصاحبه با مبارزان خرمشهری، این فیلمنامه را نوشتم که داستانش، به وقایعی که در سال‌های ۱۳۵۷ تا ۱۳۵۹ در خرمشهر اتفاق افتاده است می‌پردازد و روایتگر زندگی شهید مهدی آلبوغبیش، اولین منتخب شورای شهر خرمشهر و مبارزانی است که در مقاومت ۳۴ روزه خرمشهر در برابر متجاوزان بعثی ایستادگی کردند.

به‌گفته کارگردان و نویسنده این مجموعه، سریال «در میان خاکستر» در ۱۶ قسمت در مؤسسه روایت فتح تهیه شده و این سریال در خرمشهر، تهران و آبادان تصویربرداری شده است.

امیریزدانی بازیگران اصلی این مجموعه را نام برد: ارسطو خوش رزم، حمیدرضا محمدی، سوده ازقندی، ژاله کاظمی، ایمان سلگی، مرتضی حسنلو، فاطمه عریضی، مسعود کشاورز، مسعود رحیم‌پور، امیرعلی مجلسی، محمدامیر زارع، شاهین نواصری، بدرالسادات برنجانی، مرتضی موفق، سپیده علی‌محمدی، حسین پوریده، رامین قربانی، مجتبی کاتوزیان و مجتبی فلاحی بازیگران سریالند.

سریال تلویزیونی «در میان خاکستر» از پنجشنبه ۸ اسفند، هر شب ساعت ۲۰ راهی آنتن خواهد شد. بازپخش این مجموعه نیز در ساعت‌های ۰۴:۰۰ و ۱۲ روز بعد خواهد بود.

تلویزیون دوز طنز را بالا برد/ "مرد هزار چهره" به شبکه ۳ آمدحمید لولایی به تلویزیون برمی‌گردد/ "شگفت‌انگیز است" به جای "از سرنوشت"+ عکس و تیزرگزارشی از سریال‌های سرداران جنگ و شخصیت‌های ملی/ تلویزیون درباره "حاج قاسم" مینی سریال می‌سازد

بهنام تشکر امشب به شبکه ۱ می‌آید

بهنام تشکر امشب با اپیزود «گلاب» در قاب شبکه یک ظاهر می‌شود. «گلاب» نام اپیزود جدید از مجموعه تلویزیونی «سرگذشت» است که با موضوع طلاق روی آنتن می‌رود. درخلاصه داستان این قسمت آمده است: زوجی قرار است از هم جدا شوند اما آسیب‌دیدگی فرزندشان در مهدکودک آنها را دوباره در کنار هم قرار می‌دهد. بهنام تشکر، شیوا ابراهیمی، مینا جعفرزاده و آیلین جاهد از بازیگران این اپیزودند. مجموعه تلویزیونی سرگذشت به تهیه‌کنندگی"بهروز مفید" و کارگردانی "سیدجمال سیدحاتمی" کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۲۱ قسمت هر شب پس از بخش خبری ساعت ۲۱ پخش می‌شود.

حضور مدیر شبکه نسیم در "دست فرمون"

همزمان با آغاز ضبط مرحله چهارم از فصل نخست برنامه دست فرمون، مدیران این شبکه در محل ضبط این برنامه حضور یافتند. در شب ضبط چهل و یکمین قسمت برنامه، محمد احسانی مدیر شبکه نسیم به همراه علی‌اکبر کاظمی قائم مقام، مرتضی جاسبی مدیر تولید و علی‌رضا صباغ مدیر اداری و مالی این شبکه، دیدار صمیمی و مفصلی با شرکت‌کنندگان، مربیان و عوامل تولید داشتند. احسانی با حضور در محل ضبط برنامه مسیر تغییر یافته در مرحله چهارم را افتتاح کرد. پیش از آغاز ضبط، رانندگان نیز دورهای تمرینی زدند و در حاشیه پیست نیز مربیان حاضر در این قسمت با مدیر شبکه نسیم صحبت‌های جالبی داشتند.

نادر جعفری قهرمان باسابقه مسابقات سرعت و دریفت ایران درباره برنامه دست فرمون به میهمانان ویژه گفت: من سابقه زیادی در مسابقات مختلف اتومبیلرانی دارم اما در این مدت کوتاه که برنامه دست فرمون از سیما پخش شده واکنش‌های بسیار خوبی از مردم دیده‌ام. این برنامه جای خود را به خوبی در میان مردم باز کرده و حتی بانوان نیز آن را دنبال می‌کنند.

محسن جعفری رییس کمیته اسلالوم فدراسیون اتومبیلرانی نیز درباره برنامه دست فرمون به مدیر شبکه نسیم گفت: در وهله اول باید از شبکه نسیم به خاطر ساخت این برنامه تشکر کنیم. جای این برنامه در تلویزیون به شدت خالی بود. رشته اسلالوم به عنوان تکنیک پایه در اتومبیلرانی شناخته می‌شود و رانندگانی که اسلالوم را یاد می‌گیرند در همه رشته های اتومبیلرانی می توانند مسابقه بدهند.

وی افزود: در این برنامه ورزشکاران و قهرمانان ما در سطح عمومی معرفی و شناخته شدند چیزی که تا به حال رخ نداده بود.»

وی که مسئولیت برگزاری مسابقات زیادی را در سطح کشور به عهده داشته ادامه داد: «خوشبختانه این برنامه بازتاب و بازخورد بسیار خوبی در سطح کشور داشته و ما این موضوع را در شهرستان‌های مختلف به عینه دیدیم.

کورش محمدخانی راننده بین‌المللی ایران و دیگر مربی حاضر در مسابقه نیز ضمن قدردانی به خاطر ساخت این برنامه به احسانی گفت: «از حضور در این برنامه بسیار خوشحالم. من در خارج از ایران در مسابقات زیادی شرکت کردم و به کشور بازگشتم تا تجربه‌هایم را به علاقه‌مندان انتقال بدهم.

وی تأکید کرد: این برنامه به من فرصت این کار را داد. برنامه دست فرمون می‌تواند الگوی مناسبی برای هیأت‌های استانی و شهرستان‌ها باشد تا مسابقه برگزار کنند. متأسفانه در خیلی از شهرها این اتفاق نیفتاده است. دست فرمون برای رانندگان شهری الگوی مناسبی است که به جای رقابت خطرناک در خیابان به پیست‌ها بیایند. از نظر من رانندگی در ایران حتی از فوتبال هم پرطرفدارتر است و معدود کشورهایی در دنیا اینگونه‌اند. این برنامه ثابت کرد که توجه به علم رانندگی چقدر در افزایش مهارت راننده‌ها تأثیر دارد.

فصل نخست مسابقه دست فرمون وارد چهارمین مرحله خود شده است و هیجان و جذابیت در آن به اوج خواهد رسید که از شنبه تا سه شنبه ، ساعت ۲۲ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

فیلم‌های سینمایی شبکه افق برای ۹ اسفندماه

فیلم سینمایی «امتحان» به کارگردانی «استوارت هازلدین»، جمعه ۹ اسفند ماه ساعت ۱۰ از شبکه افق پخش خواهد شد. در خلاصه داستان فیلم با بازی «آدار بک» و «جما چان» آمده است: هشت نامزد راه‌یافته به مرحله نهایی که برای پیوستن به یک شرکت مرموز و قدرتمند مورد آزمون قرار دارند با ۸۱۰ دقیقه زمان در اتاق بدون پنجره و سؤالی مجهول در رقابتند. این هشت نفر هر یک به نوبه خود برای پیدا کردن این سؤال مجهول به تکاپو می‌افتند در این میان به فاکتورهایی از قبیل همکاری و یا علت شرکت هر یک در این آزمون را مورد بحث قرار می‌دهند در طول زمانی که رو به اتمام است این حساسیت‌ها به تنش‌هایی بدل می‌شود…

فیلم سینمایی «به وقت رهایی» به کارگردانی «ناصر قهرمانی»، جمعه ۹ اسفند ماه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش خواهد شد. در خلاصه داستان فیلم آمده است: «محمد» که در خانواده‌ای مذهبی در روستای هیلاج متولد شده بود از همان ابتدای دوران کودکی علاقه خاصی به آموختن داشت. او دوره مقدماتی تحصیل را در روستای هیلاج طی کرد و با نبوغی که داشت برای ادامه راهی قزوین شد. او دوره تحصیلات تکمیلی را در قزوین و تهران ادامه داد و استاد مسلم فلسفه اسلامی شد. او پس از رسیدن به این مقام، تدریس در زمینه فلسفه اسلامی را آغاز کرد و … «علیرضا جلالی تبار»، «اسماعیل خلج»، «کیهان ملکی» و «میرطاهر مظلومی» در فیلم تلویزیونی «به وقت رهایی» بازی کرده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.