تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸
کد خبر : 35353

بهترین فیلم های علمی تخیلی سال ۲۰۲۱ که منتظرشان هستیم

بهترین فیلم های علمی تخیلی سال ۲۰۲۱ که منتظرشان هستیم

بهترین فیلم های علمی تخیلی سال ۲۰۲۱ که منتظرشان هستیمدر ادامه می‌توانید با بهترین فیلم های علمی تخیلی سال ۲۰۲۱ که منتظرشان هستیم، آشنا شوید. آثار بزرگ و مورد انتظاری که می‌توانند بازار سینما را یکبار دیگر داغ کنند.
فیلم های علمی تخیلی سال ۲۰۲۱ تا اینجا جذاب به نظر می‌رسند و احتمالا می‌توانند طرفداران این سبک را راضی کنند.
شیوع کرونا ویروس باعث تعطیلی سینماها در سال ۲۰۲۰ شد و آسیب زیادی به این صنعت وارد کرد. اما سال ۲۰۲۱ احتمالا همان جایی است که سینما یک بار دیگر می‌تواند اوج بگیرد و به روزهای درخشان خود بازگردد. ژانر محبوب علمی تخیلی همیشه در گیشه عملکرد درخشانی داشته و اگر چه بسیاری از آثار بزرگ امسال به صورت آنلاین اکران می‌شوند (و یا شاید تا سال ۲۰۲۲ به تعویق بیفتند) اما بدون شک با کمبود مخاطب رو به رو نیستند.
برترین فیلم های علمی تخیلی سال ۲۰۲۱ که در راه هستندامسال، آثار تخیلی پرخرج و بزرگی در راه هستند که طرفداران برای تماشای آن‌ها لحظه شماری می‌کنند. در ادامه می‌توانید با تعدادی از این عناوین آشنا شوید.
– فیلم Free Guyاگر بازی کرده باشید، احتمالا با شخصیت‌های تحت کنترل هوش مصنوعی..

بهترین فیلم های علمی تخیلی سال ۲۰۲۱ که منتظرشان هستیم

در ادامه می‌توانید با بهترین فیلم های علمی تخیلی سال ۲۰۲۱ که منتظرشان هستیم، آشنا شوید. آثار بزرگ و مورد انتظاری که می‌توانند بازار سینما را یکبار دیگر داغ کنند.

فیلم های علمی تخیلی سال ۲۰۲۱ تا اینجا جذاب به نظر می‌رسند و احتمالا می‌توانند طرفداران این سبک را راضی کنند.

شیوع کرونا ویروس باعث تعطیلی سینماها در سال ۲۰۲۰ شد و آسیب زیادی به این صنعت وارد کرد. اما سال ۲۰۲۱ احتمالا همان جایی است که سینما یک بار دیگر می‌تواند اوج بگیرد و به روزهای درخشان خود بازگردد. ژانر محبوب علمی تخیلی همیشه در گیشه عملکرد درخشانی داشته و اگر چه بسیاری از آثار بزرگ امسال به صورت آنلاین اکران می‌شوند (و یا شاید تا سال ۲۰۲۲ به تعویق بیفتند) اما بدون شک با کمبود مخاطب رو به رو نیستند.

برترین فیلم های علمی تخیلی سال ۲۰۲۱ که در راه هستند

امسال، آثار تخیلی پرخرج و بزرگی در راه هستند که طرفداران برای تماشای آن‌ها لحظه شماری می‌کنند. در ادامه می‌توانید با تعدادی از این عناوین آشنا شوید.

– فیلم Free Guy

فیلم های علمی تخیلی سال 2021

اگر بازی کرده باشید، احتمالا با شخصیت‌های تحت کنترل هوش مصنوعی (NPCs) آشنایی دارید؛ همان آدم‌ها یا موجوداتی که در دنیای بازی قدم می‌زنند، چند دیالوگ دارند یا به شما ماموریت می‌دهند. ایده اصلی فیلم مرد آزاد هم بر همین پایه استوار است. رایان رینولدز (Ryan Reynolds) در نقش یک ان پی سی بازی می‌کند که درون یک بازی ویدیویی گرفتار شده و حالا در جستجوی یک راه فرار است.

از دیگر بازیگران فیلم می‌توان به جودی کومر، تایکا وایتیتی و لیل رل هاوری اشاره کرد. همچنین حضور افتخاری تعدادی از استریمر‌ها و سلبریتی‌های اینترنتی همانند پوکی‌مان (Pokimane) و نینجا نیز تایید شده است. این فیلم به کارگردانی شان لوی، قرار است در ماه مه ۲۰۲۱ وارد سینماها شود.

– فیلم Chaos Walking

فیلم های علمی تخیلی سال 2021

فیلم «هرج ‌و ‌مرج گام برمی‌دارد» اثر جدید داگ لیمان است که با فیلمی همچون لبه فردا (Edge of Tomorrow) نشان داده که تبحر خاصی در ژانر علمی تخیلی دارد. ماجراهای فیلم در دنیایی اتفاق می‌افتد که یک ویروس، باعث کشته شدن تمامی زنان شده و مردها هم می‌توانند صداهای درون ذهن یکدیگر را بشنوند!

در این میان، جوانی به نام تاد، با دخترکی از یک سیاره دور آشنا می‌شود و آن‌ها باید تلاش کنند تا حقیقت را کشف نمایند. دیزی ریدلی، تام هالند، مدس میکلسن و نیک جوناس بازیگران فیلم هستند که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، در تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند ۱۳۹۹) به اکران سینماها در خواهد آمد.

– فیلم Black Widow

فیلم های علمی تخیلی سال 2021

فیلم بیوه سیاه آغازگر فاز چهارم دنیای سینمایی مارول (MCU) است و به زندگی گذشته ناتاشا رومانوف می‌پردازد. شرکت مارول قرار بود که در سال ۲۰۲۰ تنها دو فیلم را روانه سینماها کند، بیوه سیاه و اترناز (The Eternals) که کرونا ویروس جلوی اکران هر دوی آن‌ها را گرفت. داستان از نظر زمانی، میان فیلم‌های کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) و جنگ بی‌نهایت (Avengers: Infinity War) رخ می‌دهد و در آن، ناتاشا به روسیه بازگشته تا تاوان کارهای گذشته‌اش را بدهد.

نقش اصلی فیلم یکبار دیگر بر عهده اسکارلت جوهانسون است و بازیگرانی همچون دیوید هاربر، فلورنس پیو، ریچل وایز و ری وینستون نیز در اثر حضور دارند. اگر تاخیر دیگری رخ ندهد، فیلم Black Widow در تاریخ ۷ مه ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) اکران می‌شود.

– فیلم Godzilla Vs. Kong

فیلم های علمی تخیلی سال 2021

یک مبارزه حماسی میان دو هیولای بزرگ و محبوب که طرفداران چندین سال است در انتظار آن هستند. شرکت وارنر مدتی قبل تصمیم گرفت که یک دنیای سینمایی از هیولاها خلق کند که در آن گودزیلا و کینگ کونگ هم حضور دارند. پس از اکران موفقیت آمیز فیلم‌های گودزیلا (۲۰۱۴)، کونگ: جزیره جمجمه (۲۰۱۷) و گودزیلا: پادشاه هیولاها (۲۰۱۹)، به زودی شاهد تقابل این دو هیولا خواهیم بود که از هر نظر هیجان انگیز به نظر می‌رسد.

کارگردانی فیلم بر عهده آدام وینگارد است که آثار ترسناکی همچون جادوگر بلر و میهمان (The Guest) را در کارنامه دارد. از بازیگران فیلم می‌توان به الکساندر اسکارشگرد، میلی بابی براون، ایزا گونزالس و ربکا هال اشاره کرد. این فیلم در تاریخ ۲۱ مه ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) به صورت همزمان در سینماها و سرویس اچ بی او مکس (HBO Max) به نمایش در می‌آید. شرکت وارنر اخیرا برای این رویکرد در نمایش فیلم‌ها مورد انتقاد قرار گرفته و بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که اکران مجازی آثار بزرگ، به سینما لطمه‌های جبران ناپذیری وارد می‌کند.

– فیلم Mortal Kombat

فیلم های علمی تخیلی سال 2021

پس از سال‌ها انتظار، فیلم مورتال کمبت هم امسال منتشر می‌شود و مخاطبان بازی‌های ویدیویی به شدت منتظر آن هستند. این فیلم دارای درجه سنی بزرگسالانه (R) است و این باعث شده که طرفداران امید بالایی به آن داشته باشند، چرا که احتمالا فاتالیتی‌های خشن و خونین بازی را در آن رویت خواهید کرد. نکته امیدوارکننده دیگر، حضور جیمز وان در نقش تهیه کننده است که آثاری همچون اره، آکوآمن و احضار (The Conjuring) را تولید کرده و چهره معتبری محسوب می‌شود. در سوی دیگر، کارگردانی فیلم بر عهده سایمون مک کوئید (Simon McQuoid) است که متاسفانه سابقه چندانی در سینما ندارد اما تبلیغات تلویزیونی درخشانی ساخته که نشان می‌دهد استعداد لازم برای توسعه چنین پروژه‌ای را دارد.

با اینکه هنوز تریلری از این فیلم منتشر نشده اما جو تسلیم (Joe Taslim)، بازیگر نقش ساب زیرو وعده داده که اثر وفادارانه‌ای است و طرفداران را راضی می‌کند. از این دیگر بازیگران فیلم می‌توان به مهکاد بروکس (Mehcad Brooks) در نقش جکس، لودی لین (Liu Kang) در نقش لیو کنگ و سیسی استرینگر (Sisi Stringer) در نقش ملینا اشاره کرد. همانند کونگ در برابر گودزیلا، فیلم Mortal Kombat نیز در تاریخ ۱۶ آوریل ۲۰۲۱ (۲۷ فروردین ۱۴۰۰) به صورت همزمان در سینماها و سرویس اچ بی او مکس به نمایش گذاشته می‌شود.

– فیلم The Matrix 4

فیلم های علمی تخیلی سال 2021

پس از ۱۸ سال، به زودی شاهد بازگشت مجموعه پرطرفدار ماتریکس به سینماها خواهیم بود. ماتریکس یک اثر انقلابی و جریان ساز بود که قسمت سوم و پایانی آن در سال ۲۰۰۳ به نمایش در آمد. شرکت برادران وارنر در سال‌های اخیر، بر روی فیلم‌نامه‌های مختلفی کار کرد تا این مجموعه را به شکل یک بازسازی یا ادامه به سینماها بازگرداند و این اتفاق در نهایت با حضور یکی از کارگردانان اصلی رخ داد.

کیانو ریوز، کری-ان ماس و لارنس فیشبرن در این قسمت هم به ایفای نقش می‌پردازند و حضور جیدا پینکت اسمیت، جسیکا هنویک، یحیی عبدالمتین دوم و نیل پاتریک هریس هم تایید شده است. این فیلم در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ (۱ آذر ۱۴۰۰) ) به صورت همزمان در سینماها و سرویس اچ بی او مکس اکران می‌شود. خواهران واچوفسکی همیشه برای نوآوری‌ها، ایده‌های فلسفی و دیدگاه‌های پیچیده خود شناخته می‌شوند و باید دید در پیاده‌سازی قسمت چهارم تا چه اندازه موفق خواهند بود. می‌توان امیدوار بود که ماتریکس ۴ به یکی از بهترین فیلم های علمی تخیلی سال ۲۰۲۱ تبدیل شود.

– فیلم The Suicide Squad

فیلم های علمی تخیلی سال 2021

با موفقیت تجاری قسمت اول، ساخت فیلم جوخه انتحار ۲ بدیهی به نظر می‌رسید. قسمت اول در سال ۲۰۱۶ اکران شد و توانست در باکس آفیس بین المللی، بیش از ۷۵۰ میلیون دلار فروش داشته باشد. این فیلم اگر چه از نظر گیشه موفق بود اما به دلیل تدوین نامناسب، شخصیت‌های پرداخت نشده و داستان نامنسجم از سوی منتقدان مورد حمله قرار گرفت و نتوانست نظر طرفداران را هم جلب کند اما قسمت دوم قرار است شرایط را تغییر دهد. این فیلم، ورود جیمز گان (James Gun) به دنیای سینمایی دی سی را رقم می‌زند که طرفداران مارول او را با سه‌گانه محافظان کهکشان (Guardians of the Galaxy) به خوبی می‌شناسند. در این قسمت، تعدادی از ضدقهرمانان مشهور توسط دولت به کار گرفته می‌شوند تا یک زندان متروکه نازی‌ها را نابود کنند.

از چهره‌های جدید فیلم می‌توان به ادریس البا، پیت دیویدسون، جان سینا، ناتان فیلیون و سیلوستر استالونه اشاره کرد. بازیگران قسمت اول، همانند مارگوت رابی، جوئل کینامن، وایولا دیویس و جای کورتنی نیز در این قسمت حضور دارند. فیلم The Suicide Squad در تاریخ ۶ اوت ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) به صورت همزمان در در سینماها و سرویس اچ بی او مکس اکران می‌شود.

– فیلم Boss Level

فیلم های علمی تخیلی سال 2021

فیلم جدید جو کارنهان که آثاری همچون خاکستری (The Grey) و تیم آ (The A-Team) را در کارنامه دارد. این فیلم که با محوریت حلقه زمانی (Time Loop) ساخته شده، در مورد یک سرباز بازنشسته نیروهای ویژه است که روز مرگش را باید بارها و بارها تجربه کند تا زمانی که موفق شود جلوی آن را بگیرد.

فرانک گریلو، مل گیبسون، مشیل یئو و نائومی واتس بازیگران فیلم هستند و تا چند ماه آینده، شاهد عرضه اثر در سرویس هولو (Hulu) خواهیم بود. ناگفته نماند که اخیرا یک نسخه از این فیلم به صورت غیرقانونی در فضای اینترنت منتشر شده که به راحتی می‌توانید آن را دانلود کنید! اما اگر به دنبال کیفیت تصویر بالاتری هستید، باید کمی بیشتر منتظر بمانید.

– فیلم Dune

فیلم های علمی تخیلی سال 2021

یکی از بزرگ‌ترین فیلم‌های سال که در ماه‌های آتی بیشتر از آن خواهید شنید. کارگردان برجسته کانادایی، دنی ویلنوو (Denis Villeneuve) که آثاری همچون سیکاریو (Sicario)، ورود (Arrival) و بلید رانر ۲۰۴۹ را ساخته است، حالا یک پروژه عظیم و پرخرج دیگر را بر عهده گرفته که هر کسی جرات یا توانایی ساخت آن را ندارد.

در فیلم تل‌ماسه بازیگرانی همچون جاش برولین، ربکا فرگوسن، اسکار ایزاک، دیو باتیستا، زندایا، جیسون موآما، تیموتی شالامی، استلان اسکارشگورد و خاویر باردم به ایفای نقش می‌پردازند. این فیلم در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۲۱ (۹ مهر ۱۴۰۰) به صورت همزمان در سینماها و سرویس اچ بی او مکس (HBO Max) به نمایش در می‌آید و می‌تواند در رأس بهترین فیلم های علمی تخیلی سال ۲۰۲۱ قرار بگیرد.

همچنین مطالعه کنید:

بهترین فیلم های کمدی سال ۲۰۲۱ که منتظرشان هستیم

– فیلم Spider-Man 3

فیلم های علمی تخیلی سال 2021

با اینکه قسمت سوم سری جدید مرد عنکبوتی هنوز نام مشخصی ندارد اما هم اکنون در دست ساخت قرار دارد و قرار است در ماه پایانی سال اکران شود. اتفاق جالب در رابطه با این اثر، حضور شخصیت‌ها و چهره‌های نسخه‌های قبلی است. در واقع این فیلم، تمامی قسمت‌های قبلی اسپایدرمن را به یکدیگر مربوط می‌سازد.

تا اینجا بازگشت جیمی فاکس، توبی مگوایر و اندرو گارفیلد تایید شده. تام هالند، زندایا و ماریسا تومی نیز همانند دو قسمت قبلی، در این دنباله حضور پیدا خواهند کرد. اگر تعویقی در کار نباشد، فیلم Spider-Man 3 در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰) وارد سینماها می‌شود.

منتظر کدام یک از آثار فهرست بهترین فیلم های علمی تخیلی سال ۲۰۲۱ هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبعscreenrant-: گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.